چگونه می توان با استفاده از پروتکل STUN به میلیون ها تماس ویدیویی رایگان خدمات داد

عکس پروفایل نویسنده

به تازگی ، واتس اپ سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز کرده است. این رویداد ، همراه با بحث های مداوم در مورد نگرانی های مربوط به حریم خصوصی در مورد سیستم عامل های آنلاین که ما هر روز استفاده می کنیم ، باعث ایجاد علاقه در زمینه های حفظ حریم خصوصی و امنیتی و مهاجرت به سیستم عامل های پیام رسانی دیگر مانند Signal می شود.

یکی از س questionsالات این رویداد این بود که چگونه رمزگذاری End-to-End و منبع باز حریم خصوصی و امنیت را فراهم می کند. اخیراً نیز مقاله ای در مورد این موضوع نوشتم.

در این مقاله ، سعی خواهم کرد توضیح دهم که چگونه یک سازمان غیرانتفاعی می تواند بدون پرداخت جزئیات فنی پروتکل های مورد استفاده در حد امکان ، میلیون ها تماس ویدیویی رایگان را ارائه دهد.

نکته اصلی این مقاله ، اگر به ضبط تماس های ویدیویی افراد دیگر علاقه ندارید ، برای سرویس دهی به میلیون ها تماس تصویری نیازی به سرورهای قدرتمند ندارید.

این چگونه صحت دارد؟ بگذار توضیح بدهم. این به لطف STUN و مجموعه ای از ابزارها و روشهای مرتبط است.

Session Traversal Utilities برای NAT (بی حس کردن) و روشهای مربوط به آن از جهت ضرورت ایجاد ارتباط بین دستگاهها اختراع شده است. کاری که آنها انجام می دهند اتصال دو یا چند دستگاه است به طور مستقیم پس از اینکه ابتدا به یک سرور متصل شدند و یکدیگر را با استفاده از آن پیدا کردند ، به یکدیگر وصل شوند. بعد از چند مرحله اول که مدت زمان کمی طول می کشد و از نظر منابع محاسباتی بسیار ارزان هستند ، سرور …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور