نقش هوش مصنوعی در امنیت سایبری و چگونگی کمک به آن در جلوگیری از حملات سایبری

عکس پروفایل نویسنده

@سوراجسینگسوراج سینگ

سلام ، این سوراج سینگ استراتژیست SEO و بلاگر فناوری است.

رویکردهای سنتی تهدیدهای امنیت سایبری مانند احراز هویت دو عاملی یا سیستم های رمز عبور مانند گذشته کارآمد نیستند. اکنون ، نیاز به افزایش پیش بینی متخصصان امنیت وجود دارد. مشاغل مختلف در حال حاضر از هوش مصنوعی برای جلوگیری از حملات سایبری سیستم خود استفاده می کنند.

نقش هوش مصنوعی در امنیت سایبری را می توان چنین توصیف کرد روشی ایمن برای جلوگیری از کلیه موارد امنیتی سازمانها. شبکه ها تهدیدهای مختلفی دارند که هم اکنون به دلیل کارآیی و پیشرفت هکرها ، رایج و پیچیده شده اند. به همین دلیل است که نیاز به مشارکت فعالتر فناوری ها در سیستم امنیتی ما وجود دارد؟

استفاده از هوش مصنوعی در امنیت سایبر چیست؟

از هوش مصنوعی بیشتر برای شناسایی رفتار معمول شبکه برای شناسایی تهدید قریب الوقوع استفاده می شود. اگرچه امروزه در فن آوری های جدید جدید از برنامه های هوش مصنوعی و هوش مصنوعی استفاده شده است ، همچنین شامل یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل تفاوت ها و شباهت ها برای گزارش ناهنجاری های موجود در یک مجموعه داده است.

برای بیان یادگیری ماشین ، می توان گفت که شناختن الگوهای داده و پیش بینی تأثیرات بر اساس داده ها و تجربه ، بخشی از هوش مصنوعی نیز است. از این فناوری برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور