پشتیبانی از DLC Mortal Kombat 11 رسماً پس از بیش از دو سال پایان می یابد

تصویر
عکس پروفایل ظهر جفری هریس هکر

@84جفری هریس

روزنامه نگار سرگرمی مستقر در LA و 411 میزبان Podcast مصاحبه های کشتی.

به نظر می رسد این تنها چیزی است که او برای Mortal Kombat 11. نوشته است. توسعه دهنده بازی NetherRealm Studios اعلام کرد این هفته که پشتیبانی DLC و شخصیت از بازی در حال پایان است.

با اعلام این خبر ، NetherRealm در حال تمرکز بر روی پروژه بعدی استودیو است که در حال حاضر مشخص نیست. علاوه بر حق رای دادن Mortal Kombat ، این استودیو همچنین سری بازی های Injustice و عناوین موبایل مانند WWE Immortals و Batman: Arkham City Lockdown را توسعه داده است.

این واقعاً نباید یک شوک بزرگ و یک شگفتی بزرگ باشد. Mortal Kombat 11 بیش از دو سال پیش برای اولین بار در آوریل 2019 برای PlayStation 4 ، Xbox One و Windows PC منتشر شد. بنابراین حداقل ، بازیکنان بیش از دو سال از یک جریان ثابت پشتیبانی و DLC برای بازی برخوردار شدند. Mortal Kombat 11 همچنین در صحنه eSports نیز حضور پررنگی داشت.

پس از کسب جایزه بهترین بازی مبارزه ای در جوایز بازی 2020 ، فروش میلیون ها نسخه و در کل بررسی های قوی ، Mortal Kombat 11 را نمی توان چیزی جز موفقیت شگفت آور دانست.

بازی با 25 شخصیت اصلی شروع شد و نسخه های DLC شامل 12 شخصیت در طول زندگی بازی بودند. شخصیت های مهمان ویژه MK11 شامل Spawn ، RoboCop ، John …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور