پس از حذف کوکی های شخص ثالث ، چه اتفاقی برای صنعت بازاریابی خواهد افتاد؟

عکس پروفایل نویسنده

@ولادژولاد ژوتنکو

مدیر عامل شرکت در RedTrack.io – به خریداران رسانه کمک می کند بینش را به عمل تبدیل کنند.

تا سال 2022 ، Google قصد دارد ردگیری کوکی شخص ثالث را به طور کامل در مرورگر Chrome حذف کند. “ما محدودیت های بیشتری در استفاده از کوکی های شخص ثالث ایجاد خواهیم کرد ، که امروزه رایج ترین مکانیزم برای ردیابی بین سایت هستند ‘، تیم Google در The Privacy Sandbox می نویسد ، “و به شدت با تکنیک های فعلی ردیابی بین سایت غیر کوکی مانند اثر انگشت ، بازرسی از حافظه پنهان ، تزئین پیوند ، پیگیری شبکه و پیوستن اطلاعات شناسایی شخصی” مبارزه می کند.

امروز ، کوکی های شخص ثالث و فن آوری های ردیابی بین سایت به جمع آوری اطلاعات مربوط به مخاطبان ، نظارت و اختصاص دادن تبدیل ها ، هدف گذاری مجدد و موارد دیگر کمک می کنند. در واقع ، قوانین جدید عظیم ترین راه را برای هدف قرار دادن تبلیغات و تعامل با بازدید کنندگان از تبلیغات جلوگیری می کند.

بیایید نگاه عمیق تری به چگونگی تأثیر این تغییرات بر فناوری های تبلیغات آنلاین ، هزینه های خرید کاربر و شرکت کنندگان در سیستم تجارت رسانه بیندازیم.

اصطلاح “کوکی های شخص ثالث” به چه معنی است؟

کوکی یک فایل کوچک داده است که توسط وب سایتی که کاربر از آن بازدید می کند ، در رایانه کاربر قرار می گیرد. این پرونده شامل اطلاعات ارزشمندی مانند نام سایت ، شناسه منحصر به فرد ، تنظیمات برگزیده و صفحات بازبینی شده برای هر کاربر است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور