هک امنیت ایمیل: اطمینان از امنیت اطلاعات شما

تصویر
عکس پروفایل برایان والاس هکر نون

@برایان والاسبرایان والاس

موسس @ NowSourcing. مشارکت‌کننده @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

85 درصد از کل ایمیل ها هرزنامه تلقی می شوند. برخی از آنها فقط آزاردهنده هستند ، در حالی که دیگران حملاتی خطرناک برای سرقت اطلاعات شخصی شما هستند. حداقل 3 میلیارد ایمیل فیشینگ هر روز ارسال می شود ، و خیلی بیشتر می تواند بدون تشخیص یا گزارش نشود. حملات فیشینگ رایج شامل کلاهبرداری از پول ، جعل آدرس ، هشدارهای بدافزار ، صید ماهی ، اخاذی و برداشت اعتبار است.

در حالی که برخی ممکن است به عنوان رویدادهای مجزا به نظر برسند ، فیشینگ اغلب اولین گام برای یک حمله پیچیده تر است. بیش از نیمی از همه ایمیل های فیشینگ حاوی بدافزار هستند. در حال حاضر ، سالانه 184 میلیون حمله باج افزار وجود دارد و این تعداد رو به افزایش است. حملات باج افزار به مشاغل بزرگ رسیده است. باج افزار NotPetya کامپیوترهای شرکت FedEx را به ارزش 300 دلار بیت کوین خاموش کرد که منجر به سرقت اطلاعات مصرف کننده شد. حمله سایبری باج افزار به خط لوله استعمار ، تجهیزات دیجیتال را قفل کرد ، خط عرضه را فلج کرد و منجر به وحشت گاز شدید شد.

فیشینگ نه تنها برای کسب و کارها هزینه دارد ، بلکه زمان ، حفظ مشتری و بهره وری را نیز در بر دارد. نادیده گرفتن فیشینگ به سادگی امکان پذیر است ، بنابراین آگاهی از روش هایی که باعث می شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور