بازیهای تلویزیونی هوشمند برای مشغول نگه داشتن کل خانواده

تصویر
عکس پروفایل سرگئی میشچنکو هکر ظهر

یافتن فعالیتی که همه اعضای خانواده بتوانند در آن شرکت کنند ، والدین و فرزندان را برای نسل ها به طور یکسان دچار مشکل کرده است. در طول همه گیری کووید -19 ، این وضعیت سخت تر شد زیرا مردم زمان بیشتری را در خانه نسبت به گذشته گذراندند. در همان زمان ، بسیاری از ما برای یافتن حواس پرتی در روزهای قرنطینه به تلویزیون متصل (CTV) مهاجرت کردیم.

افزایش چشمگیر محبوبیت CTV عمدتا به نفع سرویس های پخش مانند Netflix بوده است و 80 درصد از خانواده های آمریکایی در حال حاضر حداقل یک تلویزیون هوشمند دارند. با این حال ، پیدا کردن برنامه تلویزیونی یا فیلم مناسب برای همه می تواند دشوار باشد زیرا ترجیحات تماشاگران می تواند متفاوت باشد.

برای از بین بردن این فاصله ، بازی های مبتنی بر CTV به عنوان یک جایگزین متحد کننده برای خانواده ها ظاهر شده است و تعداد و کیفیت بازی های جدید فقط در حال افزایش است.

بازی CTV برای خانواده ها کار می کند

محتوای بازی تجربه تعاملی را ارائه می دهد که همه اعضای خانواده بدون توجه به سن می توانند از آن لذت ببرند. نمایش های تلویزیونی می تواند مردم را دور هم جمع کند اما این تجربه البته تعاملی نیست. یک تجربه مشترک مانند بازی برای خانواده ها مفیدتر از محتوای جداگانه ای مانند تلویزیون است زیرا همه می توانند به طور کامل شرکت کنند.

از آنجا که بازی های CTV در تلویزیون های هوشمند انجام می شود ، تجربه کلی برای بازیکنان نیز بهتر است. بازی های موبایل بستگی دارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور