هویت سازان ضروری برای مشاغل فنی

عکس پروفایل DesignCrowd Hacker Noon

@جمعیت طراحیDesignCrowd

DesignCrowd یک بستر آنلاین جذب گسترده برای آرم های سفارشی و سایر خدمات طراحی است.

شرکت های فناوری از همه جا رشد کرده اند. حتی بطور سنتی شرکتهای غیر دیجیتالی مانند نایک و استارباکس هم بازی تکنولوژیک را سوار شده اند ، وگرنه از بین می روند. اما این افزایش و گسترش مداوم راه حل های دیجیتال است که باعث می شود شرکت های فناوری ، به ویژه شرکت های نوپا ، از بین جمعیت بلند شوند.

چه چیزی به طور بالقوه می تواند موفقیت یک استارت آپ فناوری را غیر از پول و فناوری پیش بینی کند؟ ما این را در گوگل و اپل دیده ایم که مارک های آنها با موفقیت به هر اینچ کره زمین نفوذ کرده اند. غیر از اسمارت فون های معروف و c-suite چه ویژگی خاصی در این شرکت ها وجود دارد؟

به نظر می رسد ، مارک تجاری کاملاً ثابت کلید اصلی است. مارک تجاری تا حدی چیزهای ملموس و بیشتر درباره این تجربه است. بیش از آرم ، وب سایت ها و شعارها ، مارک تجاری خوب دلیل این است که مردم سال به سال برای عرضه یک محصول پیش بینی می کنند. یا علی رغم اصلاحات اساسی در سیاست های شرکت ، مشتریان همچنان به استفاده از این سرویس پایبند هستند. هرچه که باشد ، مارک تجاری است. برندسازی یک تجربه است. شاید آنقدر وسیع و عظیم که فقط شرکت های بزرگ منابع لازم را برای درک دارند. در حقیقت ، این ممکن است برعکس باشد ، دلیل بزرگ بودن و پربودن منابع این است که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور