نکاتی در مورد مدیریت نوسازی برای اینکه پروژه شما در برنامه باشد

عکس پروفایل نویسنده

@شیلششایلش رعنا

نام من shailesh Rana است ، من مدتها خواننده سایت hackernoon.com هستم

پروژه های نوسازی قطعات متحرک زیادی دارند که باید همزمان کار کنند. جای تعجب نیست که اتمام پروژه های بزرگ 20٪ بیشتر از زمان برنامه ریزی شده و 80٪ بیش از بودجه است. از برنامه ریزی تا بودجه بندی تا استخدام گرفته تا بازسازی واقعی ، تمام مراحل برای هماهنگی کل پروژه باید هماهنگ شود.

خواه نوسازی املاک دولتی ، مرکز خرید یا محل سکونت باشد ، یک پروژه نوسازی معمولی شامل معماران ، مهندسان ، تکنسین ها ، رانندگان تحویل است که از نزدیک در یک سایت کار می کنند. به همین دلیل است که مدیران پروژه باید به طور موثر برنامه ریزی کنند. آنها باید برآورد هزینه های مواد را تعیین کنند ، بهترین نیروی کار را استخدام کنند ، گردش کار ایجاد کنند و از برگه هایی استفاده کنند که به طور خودکار ساعتها را ردیابی می کند.

در این مقاله ، با پنج نکته مدیریت زمان برای مدیران پروژه های نوسازی آشنا خواهید شد. صرف نظر از نوع پروژه هایی که مدیریت می کنید ، این نکات به شما نشان می دهد که چگونه مدیران ساختمان می توانند بهره وری را در صنعت ساخت و ساز بهبود بخشند. این موارد به شما کمک می کند تا پروژه ها را به کارآمدترین شکل ممکن انجام دهید.

5 مرحله از پروژه های نوسازی

پنج مرحله محبوب وجود دارد که پیش بینی می شود یک پروژه نوسازی قبل از اتمام آن طی شود. مهم نیست که شما روی آن کار می کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور