نحوه پاک کردن URL های مفهومی: از URL های زشت گرفته تا URL های زیبا در چند دقیقه

عکس پروفایل نویسنده

در این مقاله ، من به شما نحوه تنظیم سریع URL های زیبا در Super با کمی دستور shell و اسکریپت Node.js را نشان خواهم داد.

اگر این مطلب را می خوانید ، ممکن است از قبل آگاه باشید که https://super.so به شما کمک می کند تا با صفحات https://www.notion.so عمومی خود را نشان دهید. آنچه ممکن است شما ندانید اینست که URL های زشت برای سئو مضر هستند. و مفهوم دارای برخی URL های زشت است.

جای تعجب نیست که هر چه URL برای انسان راحت تر خوانده شود ، برای موتورهای جستجو نیز بهتر است
– رند فیشکین

خوب ، من را شگفت زده رنگ کنید! من قبلاً هرگز نیازی به اندیشیدن به SEO نداشتم ، اما اکنون وظیفه من این است که مراقبت کنم! وقت آن است که خزنده های وب را در خود جای داده و صفحات راهنمای جدید و مشاغل خود را در فهرست قرار دهید.

بنابراین اولین قدم برای زیبا و جذاب کردن همه پیوندهای خود ، خارج کردن همه پیوندها از صفحه مفهوم شماست. در مورد صفحه راهنمای جدید هکر نون (http://help.hackernoon.com/) ، 157 به این شکل فوق العاده پیوند دهید:

این بسیار پیوند کپی و کلیک کردن و ایجاد URL های زیبا است ، بنابراین تصمیم گرفتم برگه مرورگر کروم خود را باز کنم و ببینم چه چیزی به سرور ارسال می شود ، بنابراین می توانم یک بارگذاری بارگذاری شده با تمام پیوندها را به آن اختصاص دهم در آن

DISCLAIMER:  Using any site in a way not intended by the developers may result in loss of data.  Proceed at your own risk!  (maybe...
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور