مقدمه ای بر مدیریت Docker با کد ویژوال استودیو

عکس پروفایل نویسنده

@adamtheautomatorآدام برترام

آدام یک حرفه تجارت آنلاین ، مایکروسافت MVP ، وبلاگ نویس ، مربی و نویسنده منتشر شده است.

داکر توسعه برنامه ها را آسان تر و سریعتر کرده است ، اما مدیریت آن محیط می تواند دشوار باشد. یک محیط توسعه یکپارچه محبوب (IDE) ، کد ویژوال استودیو (VS) ، دارای ویژگی های یکپارچه سازی است که می تواند توسعه برنامه شما را از طریق Docker به سطوح جدیدی برساند. در این مقاله ، ما در مورد چگونگی شروع استفاده از Docker با Visual Studio Code ، و چگونگی بهترین مدیریت docker کد VS صحبت خواهیم کرد.

شروع کار با Docker در ویندوز

اگرچه VS Code می تواند با نسخه های قدیمی Docker Desktop و WSL کار کند ، اما توصیه می شود جدیدترین نسخه های هر دو را اجرا کنید. برای بهترین تجربه باید از نسخه های زیر استفاده کرد:

  • Docker Desktop 2.3 و بالاتر
  • زیر سیستم ویندوز برای لینوکس (WSL) 2 در ویندوز 10 نسخه 2004 و بالاتر

WSL 2 یک تغییر اساسی نسبت به اجرای اولیه WSL است و دارای یک هسته کامل لینوکس ساخته شده توسط مایکروسافت است. این اجازه می دهد تا ظروف لینوکس بطور طبیعی و بدون تقلید اجرا شوند. با استفاده از این مزیت ، Docker Desktop می تواند از تخصیص حافظه پویا برای مدیریت CPU و حافظه استفاده کند ، در حالی که بهبودهایی در به اشتراک گذاری سیستم فایل و زمان بوت ایجاد می کند. علاوه بر این ، daemon Docker اکنون بسیار سریعتر از WSL 1 شروع می شود. برای یادگیری …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور