نحوه تنظیم تست های واحد با TypeScript: راهنمای مبتدیان

عکس پروفایل Max Kovalevsky Hacker Noon

@mxkvlماکس کووالوسکی

دارم برنامه و وبلاگ می نویسم

تست واحد یکی از بهترین روش ها برای نوشتن کد موثر است. در این مقاله ، من می خواهم به شما معرفی کنم که این نوع آزمایش دقیقاً چیست و برخی اصطلاحات اساسی جهان آزمایش واحد.

از آنجا که بیشتر با اکوسیستم های TypeScript و React کار می کنم ، به ابزارها و نمونه هایی اشاره می کنم که معمولاً در آنجا استفاده می شوند ، اما اصطلاحات و تعاریف موجود در این مقاله برای همه زبانها و فناوری ها قابل استفاده است.

انواع آزمایشات

قبل از اینکه به موضوع تست واحد بپردازیم ، باید در مورد انواع دیگر آزمایشات بدانیم. به طور کلی ، سه نوع تست نرم افزار وجود دارد:

  • تست پایان به پایان
  • تست یکپارچه سازی
  • تست واحد

آزمایشات واحد

تست های واحد (آزمون های ماژول نیز نامیده می شوند) آزمون های مدولار بودن هستند. آنها قسمت خاصی از سیستم (ماژول) را به طور مستقل از سایر ماژول های سیستم آزمایش می کنند.

آزمون واحد باید به عنوان مثال ، خروجی ماژول (مقدار نتیجه ای که عملکرد برمی گرداند) را با پارامترهای مختلف ورودی بررسی کند. این آزمون نباید نتیجه ماژول های دیگر را بررسی کند بلکه خروجی ماژولی را که برای آن نوشته شده است بررسی کند. اگر ماژول داده ها را از پارامترهای دیگر از خروجی ماژول دیگری دریافت می کند ، باید این داده ها را مسخره کنیم.

تست واحد می تواند نوعی مستند سازی ماژول باشد.

واحد چیست؟

بسیار خوب ، اکنون می دانیم که از تست های Unit برای آزمایش ماژول استفاده می شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور