مرکز داده استاندارد بین المللی برای تقاضای سرمایه گذاری در ویتنام

در سالهای اخیر ، ویتنام به عنوان نقطه روشن سرمایه گذاری خارجی هنگام جذب نزدیک به 20 میلیارد دلار در سال 2020 ذکر شده است. همچنین در سال 2020 ، ویتنام بهترین عملکرد آسیا در سال 2020 است و یکی از چهار اقتصاد جهان است که بالاترین اقتصاد را دارد رشد تولید ناخالص داخلی سرانه (طبق صندوق بین المللی پول) ، صرف نظر از تأثیر موج Covid-19. آژانس بین المللی رتبه بندی اعتبار S&P Global Ratings پیش بینی می کند ویتنام از نظر نرخ بهبود اقتصادی در رده دوم در منطقه آسیا و اقیانوسیه با وجود تأثیر Covid-19 ، S&P Global Ratings همچنین پیش بینی کرد که رشد تولید ناخالص داخلی ویتنام در سال 2021 به 11.2 درصد برسد.

در بخش مرکز داده (DC) ، طبق گزارش Cloud and Data Center Growth in Emerging Markets، 2021-2025، از تحقیقات و بازارها، ویتنام به عنوان یکی از 10 بازار در حال ظهور در DC جهانی ارزیابی شد که دارای رشد چشمگیری است که صاحب این بازار است. خدمات استاندارد بین المللی ، پاسخگویی به تقاضای ظرفیت بزرگ سازمان ها و شرکت ها.

در حال حاضر ، زیرساخت های مرکز داده در ویتنام عمدتا شامل 3 نوع است: Colocation Datacenter ، Enterprise Datacenter و Telecom Datacenter ، که براساس 2 استاندارد محبوب TIA 942 و Uptime طراحی ، ساخته و کار می کنند (بیشتر مراکز داده اعلام می شود که سطح 3 را دارند. (ردیف 3 / دارای رتبه 3) ، و برخی استانداردهای دیگر مانند ISO ، PCI-DSS ، SOC و LEED.

Viettel IDC – بزرگترین ارائه دهنده زیرساخت استاندارد بین المللی DC در ویتنام

Vietel IDC بزرگترین و مدرن ترین ارائه دهنده خدمات مرکز داده در ویتنام است که 40٪ از سهم بازار DC در ویتنام را به خود اختصاص داده است (طبق موسسه تحقیقاتی Nomura ، 2019). Viettel IDC دارای 5 مرکز داده است که برای مطابقت با استاندارد تأسیسات دارای رتبه 3 ANSI TIA-942 طراحی ، ساخته و راه اندازی شده اند. تاکنون ، Viettel IDC “تنها واحدی” در ویتنام است که دارای ANSI TIA-942 دارای رتبه 3 تأسیسات ساخته شده است و تأمین کننده ای است که بیشترین استانداردهای DC را دارد.

ما با داشتن بزرگترین سطح زیربنایی بیش از 25000 مترمربع ، در حال خدمت رسانی به بزرگترین مشتری در ویتنام هستیم ، از جمله سازمانهای دولتی ، شرکتها ، موسسات مالی و بانکی و غیره. با این وجود ، Viettel IDC همچنین در پروژه های تهیه زیرساخت IT برای وزارت دفاع ، وزارت اطلاعات و ارتباطات. ما با ارائه خدمات عالی و پشتیبانی اختصاصی اعتماد و وفاداری مشتری را کسب می کنیم. کارکنان باتجربه ما همیشه 24 ساعت در روز در دسترس هستند تا از عملکرد بی وقفه مراکز داده اطمینان حاصل کنند. کیفیت خدمات ویتل IDC از طریق دستیابی به استانداردهای بین المللی مانند ISO 27001 ، ISO 27017 ، ISO 9001 ، ISO 50001 ، ISO 20000 ، SOC ، PCI DSS و غیره نشان داده شده است.

به خصوص ، Viettel IDC همچنین تنها واحدی در ویتنام است که سیستم DCIM را برای کار با DCs مستقر می کند و به مدیریت کلیه فعالیتها در مرکز داده ، نظارت بر دستگاهها و تجهیزات در DC کمک می کند. با سیستم مدیریت مرکز داده DCIM کامل ، کلیه سیستم ها و تجهیزات زیرساختی مرکز داده شامل کلیه اجزای تشکیل دهنده و همچنین پارامترهای مهم (منبع ، انرژی ، هزینه ، محیط ، دارایی ها و فضا) با اطلاعات کامل بر روی سیستم اعلام و مدیریت می شوند در مورد دارایی ها ، پیکربندی ، بارهای استفاده ، هشدارها ، تاریخچه تعمیر و نگهداری ، تعمیر و نگهداری ، از این رو اطمینان حاصل می کند که سیستم ها و تجهیزات کنترل می شوند ، در بهترین و ایمن ترین حالت کار می کنند. به طور خاص ، استفاده از ابزارهای مدیریت سیستم می تواند از اجاره چندگانه ، عدم تمرکز به هر دستگاه / گروهی از دستگاه ها / اتصال پشتیبانی کند ، به مشتریان اجازه می دهد تا خود / سیستم ها را کنترل کنند و تجربه مشتری را بهبود ببخشند.

Viettel IDC بزرگترین پروژه Hyperscale DC در ویتنام را در پارک Hi-Tech Hoa Lac با مساحت 4 هکتار در حال انجام است و قفسه را با ظرفیت مناسب ارائه می دهد. در آینده ، Vietel IDC به تحقیق ، بهینه سازی و بهبود مراکز داده موجود برای بهبود کیفیت خدمات و تجربه مشتری ، برای ارائه خدمات با کیفیت بالا ادامه خواهد داد. تجربه عالی مشتری (5 ستاره). ما همچنین بر استفاده از راه حل های DC برای صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست مطابق با روند سبز DC متمرکز هستیم ، مانند لیتیوم ، خنک کننده هوا رایگان ، انرژی خورشیدی ، استاندارد LEED Vietel IDC همیشه تلاش می کند تا شماره یک تامین کننده خدمات DC در ویتنام در هم مقیاس و هم فناوری و آماده استقبال از مشتریان بین المللی ، شرکتهای چند ملیتی با هرگونه نیاز به زیرساخت در ویتنام باشید.

ویتل IDC _ 1.jpg

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور