نبرد برای زمین: 5 روش اینترنت اشیا می تواند به نجات سیاره ما کمک کند

این مقاله 5 راه حل اینترنت اشیا را توصیف می کند که می تواند به بهبود اکوسیستم سیاره ما کمک کند: مجموعه “Eden” Walmart که ضایعات مواد غذایی را حذف می کند، روشی سازگار با محیط زیست برای رشد غذا با کشاورزی عمودی. راه حل Evreka برای روشی هوشمند برای جمع آوری زباله. سیستم مدیریت زباله هوشمند Envac برای دفع زباله؛ راه حل هوشمند نور خیابان Novalume برای شهرهای کم مصرف.

تصویر
عکس پروفایل ظهر ماریا روسیل هکر

ماریا روزیل

نویسنده محتوا. علاقه مند به فناوری و طبیعت. نانوایی، عکاسی و نویسندگی از قدرت های من هستند.

فیلم‌ها، کارتون‌ها و انیمه‌ها مدت‌هاست که به ما در مورد سناریوهای آخرالزمانی واقع‌گرایانه متعدد به دلیل تغییرات آب و هوایی که در نزدیکی هستند، هشدار داده‌اند. از “Wall-E” تا “Interstellar” و “Nausicaä of the Valley of the Wind”. اما من هرگز زیاد به آن فکر نکردم، تا زمانی که یک مستند نتفلیکس “دیوید آتنبرو: زندگی در سیاره ما” را تماشا نکردم.

جزئیات تکان دهنده ذوب شدن جهان ما و فروریختن اکوسیستم سیاره به دلیل اعمال انسان باعث شد به شدت از وضعیتی که در آن قرار داریم و اینکه ده سال آینده برای زمین حیاتی است آگاه شوم. ما بیشتر از آنچه بتوانیم مصرف کنیم تولید می کنیم و در سطل زباله غرق می شویم. انتشار CO2 در حال افزایش است، زمین گرمتر می شود و تنوع گونه ها در حال از بین رفتن است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور