تهدید احتمالی باج افزار [Infographic]

استفاده از باج افزار برای هک به طور تصاعدی در حال رشد است، زیرا هکرها از این نوع بدافزار برای رمزگذاری فایل های کامپیوتری و جلوگیری از دسترسی کاربران به داده های خود استفاده می کنند. باج‌افزار معمولاً در ارتباط با نفوذ شبکه، جمع‌آوری اعتبار، حمله به پشتیبان‌گیری و/یا اخاذی مضاعف استفاده می‌شود. تا سال 2025، حداقل 75 درصد از سازمان های فناوری اطلاعات با یک حمله باج افزار دست و پنجه نرم خواهند کرد و هزینه های از دست دادن داده ها نجومی است. برای شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) وقفه کسب و کار به طور متوسط ​​1.2 میلیون دلار هزینه دارد که بیشترین هزینه در مجموع به 6.5 میلیون دلار می رسد.

تصویر
عکس پروفایل برایان والاس هکر ظهر

برایان والاس

موسس @ NowSourcing. Contributor @ Hackernoon، Advisor @GoogleSmallBiz، پادکستر، اینفوگرافیک

هک در حال افزایش است. به طور خاص، استفاده از باج‌افزار برای هک به طور تصاعدی در حال رشد است، زیرا هکرها از این نوع بدافزار برای رمزگذاری فایل‌های کامپیوتری استفاده می‌کنند و دسترسی کاربران به داده‌های خود را ممنوع می‌کنند.

تنها در سال 2020، هک از طریق حملات باج افزار 700٪ (یا بیشتر) افزایش یافته است. با این نرخ افزایش تصاعدی، پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2025، حداقل 75 درصد از سازمان‌های فناوری اطلاعات با یک حمله باج‌افزار دست و پنجه نرم کنند.

از آنجایی که این روش هک داده ها را هدف قرار می دهد، هزینه های از دست دادن داده ها نجومی است.

گزارشی حاکی از آن است که 61 درصد از قربانیان حملات باج‌افزار داده‌های خود را به دلیل فساد از دست داده‌اند در حالی که 82 درصد از قربانیان حملات باج‌افزاری خسارت قابل توجهی را گزارش کرده‌اند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور