مهندسین جهان سوم هشتم: عاشقانه ویزا

عکس پروفایل ظهر Quilo Hacker

@کوئیلوکوئیلو

توسعه بازی ، عاشقانه ، برنامه های موبایل ، سحر ، دسیسه ، کلمه کلیدی ، کلمه کلیدی دیگر ، سگ

برای بسیاری از افراد ، ایده تحصیل / زندگی در خارج از کشور فقط یک مورد دیگر در چک لیست برنامه زندگی آنها است. آنها برای یک ترم ، یک سال یا بیشتر به خارج از کشور می روند ، خود را تا عمق آرنج فرو می برند (یا در بعضی موارد ناخن می زنند) در یک فرهنگ جدید ، احساسات جدید ، دیدگاه ها ، غذا ، دوستان ، عاشقان را تجربه می کنند تا بالاخره بیایند خانه و سپس ادامه دهید که در مورد آن تا آخر عمر ساکت نشوید. به عنوان مثال:

“این [ETHNIC_DISH] خوب است ، اما نه به خوبی آنچه من در آن بود [CAPITAL/MAJOR CITY] در این عزیزم کمی [LOCAL_NAME_FOR_A_NEIGHBOURHOOD_EATERY]”

این مقاله برای آن دسته از افراد نیست. این برای افرادی است که می خواهند جلوتر بروند و به هر دلیلی می خواهند کشورهای خود را پشت سر بگذارند. با اهمیت ویژه ای برای ما که از کشورهای در حال توسعه AKA جهان سوم ، کشورهای کمتر توسعه یافته یا کشورهای توسعه نیافته آمده ایم.

این موارد به ترتیب خاصی ارائه نمی شوند.

آموزش چیز بزرگی است

در واقع گرفتن ویزای کارگری بدون تحصیل در آن کشور خاص امکان پذیر است و من چندین نفر را می شناسم که به عنوان یک حرفه ای در کشور خود عالی عمل می کنند و این امر به آنها امکان می دهد در خارج از کشور شغل بگیرند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور