مشاغل در سال 2021 با این 4 چالش امنیتی ابر روبرو خواهند شد

عکس پروفایل نویسنده

همانطور که تهدیدها پیچیده و تکامل یافته اند ، حملات جدیدی ظهور می کند و بیش از هر زمان دیگری پذیرش ذهنیت های امنیتی برای مشاغل مهمتر می شود. با این گفته ، در اینجا برخی از چالش هایی است که امسال از نظر امنیت ابر با آن روبرو هستیم.

فقدان دانش و تخصص IT

طبق “گزارش بررسی شیوه های پذیرش ابر و اولویت ها” از Cloud Security Alliance ، 34٪ از شرکت ها در حال حاضر از امنیت ابر به عنوان یک سرویس اجتناب می کنند ، زیرا آنها معتقد نیستند که مدیران تجارت و پرسنل IT دانش و تجربه لازم برای رسیدگی به خواسته ها را دارند. رایانش ابری

اکنون شرکت ها به طور متوسط ​​سه یا چهار ابر دارند که لایه های پیچیدگی بیشتری ایجاد می کند که نیاز به صلاحیت فنی و تجربه مربوطه دارند. این بیانگر روند بزرگتری است که انتظار می رود طی ماه ها و سال های آینده افزایش یابد.

نقض اطلاعات

هیچ نگرانی جدی تر از نقض داده وجود ندارد و این چیزی است که هر سازمانی روی آن تمرکز کرده است. با این حال ، فقط تعداد کمی از آنها منابع و استراتژی های لازم را دارند تا بتوانند به طور شایسته ای در مورد آن بحث کنند ، بنابراین این مسئله را به یک نگرانی مهم تبدیل می کند و مسئله ای است که باید با آن پیشگیری و پیشگیری شود.

عدم برخورد صحیح با داده ها ، تجارت شما را در معرض خطرات بزرگی قرار می دهد – نیازی به ذکر نیست …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور