مدیر عامل VMware: VMware هوشمندترین مسیر را برای چند کلود ارائه می دهد

رانگاراجان راغورام ، مدیرعامل VMware روز سه شنبه به مشتریان گفت که VMware می تواند مجموعه کامل و یکپارچه ای از نرم افزارها و سرویس های ابری را که برای انجام چند ابر نیاز دارند ، در اختیار آنها قرار دهد.

راغورام در سخنرانی اصلی خود در VMworld 2021 ، گفت که در اولین مرحله از سفر ابری ، سازمانها برای شروع ساختن برنامه های بومی ابر به یک ابر واحد نقل مکان کردند. اما طی 20 ماه گذشته ، این بیماری همه گیر تلاش های تحول دیجیتالی و حرکت به مرحله بعدی سفر ابر را تسریع کرده است: حرکت به سمت محاسبات چند ابر.

“فاز 2 همه چیز در مورد ایجاد و اجرای مجموعه متنوع تری از برنامه ها در ابر است. شما می توانید ابر را بر اساس نیازهای برنامه و خواسته های کسب و کار خود انتخاب کنید. ” شما همچنین مرکز داده خود را به ابر خصوصی تبدیل می کنید و برنامه ها را در آنجا اجرا می کنید. و اکنون با پیشرفت ، برنامه ها و خدمات را به محل مورد نیاز خود نزدیک می کنید ، به ویژه در بخش هایی مانند خرده فروشی ، تولید ، حمل و نقل و انرژی. “

او گفت که در واقع ، سازمانهای معمولی حدود 500 برنامه را برای پیشبرد مشاغل خود اجرا می کنند. راغورام ، مدیر عامل VMware در ماه ژوئن پس از اینکه قبلاً به عنوان معاون اجرایی و مدیر ارشد عملیاتی فعالیت می کرد ، افزود: حدود 75 درصد از دو یا چند ابر عمومی استفاده می کنند و 40 درصد از سه یا چند ابر عمومی استفاده می کنند.

VMware روز سه شنبه از مجموعه ای از محصولات نرم افزاری جدید و سرویس های ابری ، از جمله نرم افزار Tanzu Kubernetes ، خدمات ابری ، محصولات امنیتی و امنیت و فناوری آینده که برای ساده سازی پذیرش و مدیریت چند ابر طراحی شده است ، رونمایی کرد. همه اعلامیه ها بخشی از چیزی است که VMware آن را “خدمات Cross-Cloud” می نامد ، خانواده ای از خدمات که سازمان ها را قادر می سازد برنامه های خود را در سراسر چند رسانه ای ، از ابرهای عمومی و خصوصی تا انتها ایجاد ، اجرا و ایمن کنند.

راغورام در سخنرانی خود گفت: “به جلو ، چند ابر در مرکز ثقل هر کاری که انجام می دهیم قرار دارد.” “ما محصولاتی را می شناسیم که شما می شناسید و به آنها اعتماد دارید و قابلیت های آنها را در دنیایی چند ابر گسترش می دهیم.”

او گفت که در گذشته ، مشتریان مهاجرت به چند ابر مجبور بودند انتخاب های سختی انجام دهند.

“آیا برای انتخاب و توسعه برنامه نویسی بهینه سازی می کنید؟ یا DevSecOps را در اولویت قرار می دهید [team members] چه کسی می خواهد کد را با ثبات پیاده کند؟ اگر در ITOps هستید ، آیا انعطاف پذیری را در اجرای برنامه های سازمانی در ابرهای مختلف اولویت می دهید؟ یا بر حفظ کامل کنترل محیط خود تمرکز می کنید؟ ” او گفت.

و اما در مورد نیروی کار ، سازمان ها باید بین دسترسی کارکنان به برنامه ها از هر کجا یا اولویت بندی امنیت برای محافظت از برنامه ها و داده های خود ، یکی را انتخاب کنند.

وی گفت که با مجموعه راه حل های VMware ، مشتریان دیگر مجبور نیستند این انتخاب های سخت را انجام دهند ، زیرا آنها می توانند همه کارها را انجام دهند.

راغورام گفت: “رویکرد ما … شکستن آن انتخاب های سخت است.”

در هنگام سخنرانی ، راغورام چندین اعلامیه محصول را برجسته کرد ، از جمله:

  • ویژگی های جدید در نسخه بتای Tanzu Application Platform ، که به گفته وی یک راه حل یکپارچه است که به توسعه دهندگان و کارکنان DevSecOps راهی هماهنگ برای تولید می دهد.
  • پروژه Arctic ، که به گفته وی اساساً به عنوان یک سرویس vSphere است و سفر به ابر را ساده می کند ، و Project Ensemble ، که امکان افزایش کنترل هزینه برنامه ، عملکرد ، امنیت و اتوماسیون را فراهم می کند.
  • مش سرویس جدید و فناوری های امنیتی جدید Kubernetes که امنیت برنامه ها را تغییر می دهد.
  • VMware Edge Compute Stack ، که به گفته وی سازمان ها را قادر می سازد تا برنامه های کاربردی اصلی را در لبه دورتر مستقر کنند.

وی گفت که راه حل های VMware انعطاف پذیر و مدولار است و به مشتریان اجازه می دهد از خدمات مورد نظر خود استفاده کرده و بر روی کدام ابر ترجیح دهند.

راغورام روز سه شنبه در یک پرسش و پاسخ مطبوعاتی گفت: “از لحاظ تاریخی ، دلیل موفقیت VMware در بازار این است که ما یک پایه قابل اعتماد برای مشتریان خود برای مهمترین کاربردهای آنها ایجاد کرده ایم.” “آنچه ما با این مجموعه از نوآوری ها انجام می دهیم این است که به بنیاد مورد اعتماد این امکان را می دهیم تا با تبدیل مشتریان ما به شرکت های دیجیتالی ، نوآوری را تسریع کند. فقط VMware این استقلال چند ابر را برای توسعه دهندگان فراهم می کند در حالی که عملیات مداوم DevSecOps سازگار را امکان پذیر می کند. این واقعاً هوشمندترین مسیر را به ابر ارائه می دهد. “

راغورام طی پرسش و پاسخ مطبوعاتی گفت VMware به سرمایه گذاری قابل توجهی در راه حل های امنیتی ادامه خواهد داد. او همچنین گفت که این شرکت به دو دلیل بازار حاشیه ای را هدف قرار می دهد: رشد مداوم نیروی کار از راه دور و این واقعیت که شرکت ها به طور فزاینده ای مایل به ایجاد برنامه های کاربردی جدید بومی هستند. او گفت که بسیاری از مشتریان این مرحله را به عنوان مرحله بعدی نوآوری دیجیتالی خود در نظر می گیرند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور