مایکروسافت اورلئان به بانکداری دیجیتال آماده برای آینده ظهور می کند

عکس پروفایل نویسنده

@DashDevsداشدف

یک شرکت مشاوره توسعه نرم افزار و فین تک که به نوآوری در فناوری قدرت می بخشد.

این روزها بیشتر سرویس های زمان واقعی مانند بانکداری آنلاین ، تجارت الکترونیکی یا رسانه های اجتماعی به سیستم عامل های رایانش ابری وابسته هستند. با این حال ، قابل اعتماد و مقیاس پذیر بودن این خدمات بسیار چالش برانگیز است. علاوه بر این ، ماهیت چنین راه حل هایی محدودیت هایی را برای تأخیر و در دسترس بودن ایجاد می کند ، در حالی که تأثیر مستقیم بر تجربه کاربر نهایی دارد.

گلوگاه های رایج در روند توسعه نرم افزار بانکی

در ابتدا ، هر سرویس در نظر گرفته شده است تا یک حد خاص ، مانند اداره ده هزار جلسه همزمان ، مقیاس بندی کند. مهندسان نرم افزار با ضربه زدن به این نقطه عطف باید راه حل را دوباره مهندسی کنند تا بتواند نیازهای جدید را برآورده کند. سپس تاریخ تکرار می شود و غیره. آنچه این موضوع را بدتر می کند این است که مشاغل مالی هنگام گسترش مشتری خود با این مشکل روبرو می شوند و موفق می شوند.

گلوگاه دیگر ناشی از رشد تجارت با انفجار داده ها مرتبط است. بانکها و سایر سازمانهای مالی موظفند کلیه اطلاعات موجودیها ، حسابها و معاملات را سازگار و ایمن نگه دارند تا با مقررات سختگیرانه مطابقت داشته باشند. در غیر این صورت ، خطر از دست دادن مجوز وجود دارد ، که به نوبه خود منجر به از دست دادن قابل توجهی از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور