مرور مجدد هوش مصنوعی با حماقت طبیعی روبرو می شود

عکس پروفایل نویسنده

@sshwartzاستیو شوارتز

سرپرست AIPerspectives.com که شامل یک کتاب رایگان ، 400 صفحه ای AI 101 است.

در اوایل دهه 1980 ، هوش مصنوعی یکی از موضوعات داغ بود – درست مثل الان. در آن زمان ، تقریباً هر محصول نرم افزاری به نوعی مارک دار حاوی نوعی هوش مصنوعی بود و تبلیغات تبلیغاتی خارج از کنترل بود. این مارک تجاری مجدد در سال 2020 اتفاق می افتد.

در سال 1976 ، همکار من در دانشگاه ییل ، ​​پروفسور درو مک درموت ، همکاران هوش مصنوعی ما را در مقاله ای تحت عنوان “هوش مصنوعی با حماقت طبیعی روبرو می شود

در آن مقاله ، مک درموت نام هایی را که همکارانش برای سیستم های هوش مصنوعی خود استفاده می کردند ، مورد بحث قرار داد. به عنوان مثال ، یک سیستم هوش مصنوعی به نام General Problem Solver در سال 1959 ساخته شد و یک پیشرفت تکنولوژیکی پیشگام بود ، اما عملکرد آن بسیار کمتر از نام بزرگوار آن بود.

او از همكاران خود خواست كه از نامهاي “فروتنانه و فني” بيشتري استفاده كنند كه اين سيستمها را انسان شناسي نمي كنند.

مک درموت نگران بود که استفاده از اصطلاحات عظیم الجثه باعث افزایش هیاهوی پیرامون هوش مصنوعی شود ، نتیجه انتظارات بیش از حد زیاد خواهد بود و پایان همه بد خواهد بود.

و این در واقع همان اتفاقی است که افتاده است. در اواخر دهه 1980 ، هوش مصنوعی از علاقه خارج شده بود زیرا واقعیت مطابق با هیاهو نبود. بسیاری از شرکت های هوش مصنوعی از فعالیت خارج شدند.

استوارت راسل گفت که دوره هوش مصنوعی خود را در دانشگاه کالیفرنیا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور