فناوری نوآورانه خرده فروشی برای فروشگاه های آجر و ملات

عکس پروفایل نویسنده

@توکینوموتوکینومو

راه حل بازاریابی در فروشگاه برای مارک ها و خرده فروشان FMCG.

فناوری سریعتر از هر زمان دیگری در حال پیشرفت است و ما برای پذیرش آن مشکل داریم. تا سال 2015 ، بیش از 9 میلیون حق اختراع اعطا شده است. فقط بخاطر یک مقایسه کوچک ، از سال 1790 تا 1990 فقط 5 میلیون حق ثبت اختراع وجود داشت.

به نظر می رسد در دهه اخیر ، فناوری ستاره این نمایش باشد. با این حال ، صنایع خاصی وجود دارد که تمایلی به استفاده از فناوری و نوآوری ندارند. یکی از این صنایع خرده فروشی است ، خصوصاً وقتی صحبت از فروشگاه های آجر و ملات می شود.

در حالی که تجارت الکترونیکی در حال آزمایش روش های مختلفی برای قرار دادن فناوری در فرآیند های خود است ، فروشگاه های آجر و ملات بیشتر به کارمندان و ابزارهای مدرسه قدیمی متکی هستند. دلیل دیگری که به نظر می رسد فروشگاه های آجر و ملات در دهه گذشته همچنان زندگی می کنند این است که نوآوری های کمی در این بخش وجود دارد. با این حال ، در این مقاله ، ما قصد داریم آنها را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه آنها می توانند به خرده فروشان کمک کنند تا محصولات بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهند.

1. واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در خرده فروشی

VR مدت زیادی است که وجود ندارد ، اما در حال حاضر یک فناوری شگفت انگیز است که همه از آن صحبت می کنند. رویای حضور در ساحل با کوکتل در دست دارید؟ جای نگرانی نیست ، VR می تواند در عرض چند ثانیه شما را به آنجا منتقل کند ، بدون اینکه مجبور باشید ساعتها پرواز کنید.

ولی…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور