اولویت شماره 1 شرکت باید انعطاف پذیری سایبری باشد

عکس پروفایل نویسنده

@پیج-رابینسونپیج رابینسون

مدیر پروژه باتجربه با سابقه کار در صنعت خدمات فناوری

اپیدمی COVID-19 جهان را زیر و رو کرده و همه جنبه های زندگی و کار را تحت تأثیر قرار داده است ، از جمله تغییرات ناگهانی و عمده در امنیت سایبری. به طور خاص ، سطح حمله ، که به سرعت و به طور غیرمنتظره ای در شرایط عادی تغییر می کند ، یک عقبگرد اساسی دیگر نیز به همراه داشته است.

در پاسخ ، متخصصان امنیتی به سرعت حمله کرده اند و مهاجمان به روند کار از خانه ، عملیات ضد عفونی اپیدمی و اختلالات ایجاد شده توسط دریچه های امنیتی و عدم اطمینان عمومی ایجاد شده در این بحران حمله کرده اند. گرد و غبار شروع به پاک کردن کرد ، یک چیز روشن شد: دیگر کافی نیست که سازمان ها یک برنامه سایبری خوب داشته باشند. برای بقا و رونق کسب و کارها در این واقعیت عادی جدید ، باید انعطاف پذیری سایبری ایجاد کنید.

انعطاف پذیری سایبری که زمانی به عنوان “توانایی انجام کار خوب” در نظر گرفته می شد ، یک ضرورت است. در اینجا پنج نکته برای بهبود انعطاف پذیری سایبری سازمان شما آورده شده است.

1. مانند افراد بد فکر کنید

شما باید یک طرز فکر نامطلوب را در پیش بگیرید. مجرم سایبری واقعاً می خواهد از شما مصالحه کند و از شما سرقت کند؟ جواهرات تاج سازمان خود را شناسایی کنید. هرگز متوقف نمی شود که مرا حیرت زده کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور