سیستم عامل های غیرمتمرکز: پاسخی به بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا و DSA

عکس پروفایل نویسنده

با حرکت عظیم به زندگی مجازی که مشخصه جهان همه گیر همه گیر 2020 است ، جای تعجب نیست که محافظت از کاربران در برابر قدرت بیش از حد و تا حد زیادی غیرقابل کنترل برخی از پخش کننده های دیجیتال ، تنظیم کننده های اتحادیه اروپا را به اقدام سوق می دهد.

در 15 دسامبر سال 2020 ، زمانی که اروپایی ها در حال آماده سازی فصل جشن بودند و با وجود محدودیت های مربوط به حرکت Covid به فکر حفظ روحیه بودند ، اتحادیه اروپا دو پیشنهاد برای تنظیم چندین جنبه از خدمات و بازارهای دیجیتال منتشر کرد.

قانون بازارهای دیجیتال (DMA) با هدف ترویج “بازارهای قابل رقابت و عادلانه در بخش دیجیتال” رفتار انحصاری پرخاشگرانه سیستم عامل دروازه بان ، عدم شفافیت آنها ، جمع آوری اطلاعات کاربر بیش از حد مبهم و اقدامات ناعادلانه را به دلیل عدم وجود به چالش می کشد قابل رقابت بودن

قانون خدمات دیجیتال (DSA) حمایت از مشتری را در هسته اصلی خود قرار داده و هدف آن ارتقا trust اعتماد مصرف کننده به اقتصاد دیجیتال ضمن رعایت حقوق اساسی کاربران است. این شرکت قصد دارد با تطبیق قوانین تجارت و قانون مدنی برای نهادهای تجاری فعال در فضای مجازی ، افزایش انصاف ، شفافیت و پاسخگویی برای فرآیندهای تعدیل محتوای سرویس های دیجیتال ، اطمینان از رعایت حقوق اساسی و دستیابی به این اهداف.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور