YouTube 3 نکته تحقیق درباره کلمات کلیدی برای فیلم ها را به اشتراک می گذارد

YouTube مشاوره ای درباره تحقیق در مورد کلمات کلیدی رقابتی برای فیلم ها ارائه می دهد ، و به تعدادی دیگر از س aboutالات مربوط به الگوریتم جستجو و کشف آن پاسخ می دهد.

در آنچه که به یک سریال عادی در YouTube تبدیل شده است Creator Insider channel ، یکی از اعضای تیم جستجو و کشف در اولین بارگذاری سال از کاربران س questionsالاتی ارائه می دهد.

یکی از این س questionsالات به تحقیق در مورد کلمات کلیدی و چگونگی ارزیابی اینکه چه موضوعات ویدیویی در بین کاربران طنین انداز است ، متمرکز است.

در اینجا خلاصه ای از سال ها و پاسخ ها آورده شده است ، ابتدا با س researchال تحقیق کلید واژه شروع می شود.

تحقیق کلید واژه YouTube

هنگام تحقیق در مورد استفاده از کلمات کلیدی در یک ویدئو ، چه روشی برای ارزیابی احتمال بروز آن در توصیه های کاربران وجود دارد؟

YouTube این سه روش را برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی توصیه می کند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • بینش مخاطب
  • Google Trends
  • تحلیل رقابتی

بینش مخاطب
در YouTube Analytics کارت بینش مخاطب قرار دارد که به سازندگان نشان می دهد چه فیلم های دیگری را تماشاگران تماشا می کنند.

YouTube 3 نکته تحقیق درباره کلمات کلیدی برای فیلم ها را به اشتراک می گذارد

این می تواند یک منبع مفید برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی باشد زیرا ممکن است موضوعات جدیدی را که بینندگان شما به آن علاقه دارند کشف کنید که قبلاً در نظر نگرفته بودید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سازندگان باید توجه زیادی به عناوین و تصاویر کوچک ویدئوهای موجود در کارت بینش مخاطب داشته باشند. شباهت ها را به عنوان راهی برای هدایت بهینه سازی فیلم های بعدی خود تجزیه و تحلیل کنید.

Google Trends
این مورد ممکن است برای سئوکاران واضح باشد ، اما یوتیوب Google Trends را به عنوان راهی برای اطلاع از موضوعات محبوب مورد استفاده قرار می دهد همین الان.

با استفاده از Google Trends می توانید موضوعات مختلفی را وارد کنید و محبوبیت آنها را با گذشت زمان مقایسه کنید تا ببینید کدام یک از موارد در حال حاضر بیشترین علاقه را دارد.

بیایید دو موضوع بسیار محبوب در YouTube را بررسی کنیم: Roblox و Minecraft. در حال حاضر کدام یک محبوب تر است؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

YouTube 3 نکته تحقیق درباره کلمات کلیدی برای فیلم ها را به اشتراک می گذارد

می بینید که چطور زمانی در سپتامبر 2020 وجود داشت که این دو موضوع به یک اندازه محبوب بودند ، اما اکنون این شکاف بیشتر شده است و Minecraft بیشترین علاقه را به خود جلب کرده است. به نظر می رسد Roblox حتی در حال کاهش محبوبیت است.

اگر چند موضوع در ذهن دارید و نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک باید مورد ویدئوی بعدی شما قرار گیرد ، Google Trends می تواند به شما در جهت اطلاع از تصمیم شما کمک کند.

تحلیل رقابتی
تاکتیک دیگری که سئوکاران با آن آشنایی دارند ، تحلیل رقابتی است. این شامل وارد کردن کلمات کلیدی در نوار جستجوی YouTube و دیدن آنچه می توانید از موفق ترین ویدئوها یاد بگیرید.

جنبه هایی مانند عناوین ، تصاویر کوچک ، توضیحات ، مقدمه ها ، استفاده از فصل های ویدیو ، قرار دادن تبلیغات و غیره را تجزیه و تحلیل کنید.

هدف شما این است که تعیین کنید نه تنها آنچه کاربران را به کلیک بر روی ویدیو ترغیب می کند ، بلکه چه عواملی باعث می شود آنها تا آخر تماشا کنند.

س Otherالات دیگر الگوریتم

YouTube به چندین س additionalال دیگر درباره الگوریتم خود پاسخ می دهد. در اینجا خلاصه ای از هر چیز دیگری که در مورد آن بحث شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فرکانس بارگذاری

آیا بهتر است به طور منظم فیلم منتشر شود؟ یا اینکه اجازه داده شود فاصله زمانی زیادی بین بارگذاری ویدئو سپری شود؟

فرکانس بارگذاری ایده آل بیشتر به بینندگان و میزان محتوای تماشای آنها بستگی دارد. مخاطبانی وجود دارند که از تماشای بیش از حد مطالب لذت می برند و سایر افرادی که ترجیح می دهند هر چند روز یک ویدیو تماشا کنند.

همانطور که به الگوریتم کشف YouTube مربوط می شود ، هیچ رویکرد واحدی برای همه کانال ها وجود ندارد. این الگوریتم برای نمایش فیلم ها براساس نحوه پاسخ دادن به کاربران هنگام مشاهده آن فیلم ها در توصیه هایشان ، طراحی شده است.

اگر به طور منظم محتوا بارگذاری می کنید ، اما این فیلم ها توسط اکثریت مخاطبان شما بی توجه هستند ، این ممکن است بر نحوه الگوریتم روی ویدیوهای شما در آینده تأثیر بگذارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

YouTube توصیه می کند با آزمایش اینکه ببینیم چه چیزی برای مخاطب خاص شما بهتر است. سپس بر اساس آنچه یاد می گیرید عادت های مشاهده آنها را برآورده کنید.

درآمدزایی

آیا درست است که ویدیوهای کسب درآمد بیشتر از سایر ویدیوهایی که از آن استفاده نمی شود توصیه می شود؟

سیستم جستجو و توصیه YouTube قادر به شناسایی فیلم هایی نیست که از آنها کسب درآمد می شود و کدام ها نیست. سیستم های تبلیغاتی و کشفی از یکدیگر جدا هستند.

برای پاسخ به س –ال – خیر ، کسب درآمد تأثیری در اینکه کدام ویدیوها به کاربران توصیه می شود ندارد. کانال ها حتی می توانند درآمدزا را به طور موقت خاموش کنند و هیچ تاثیری بر عملکرد ویدئو ندارند.

با شکسته شدن از بارگذاری

آیا اشکالی ندارد که سازندگان ویدئو از بارگذاری فیلم ها فاصله بگیرند؟ آیا اگر مدت زمان طولانی تری بین محتوای جدید منتشر شود ، یک کانال از نظر الگوریتمی آسیب می بیند؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تعطیلات برای سازندگان کاملاً خوب است. YouTube فعالانه آن را تشویق می کند و برای پشتیبان گیری از داده ها استناد می کند.

YouTube 40،000 وقفه بارگذاری را که بین 8 تا 60 روز به طول انجامید ، تجزیه و تحلیل کرد. این تحقیق نشان داد که هیچ ارتباطی بین وقفه های بارگذاری و از دست دادن بیننده به طور مداوم وجود ندارد.

بسیاری از کانال ها حتی پس از استراحت بینندگان بیشتری نیز دریافت کردند. مطالعه یوتیوب نشان داد که 25٪ از کانالهایی که استراحت کردند ، 50٪ پس از بازگشت بینندگان خود را افزایش دادند.

جریمه الگوریتمی برای استراحت وجود ندارد و داده ها نشان می دهد که هرچه زمان استراحت بیشتر باشد تغییر دیدگاه ها مثبت تر است. سازندگان نباید برای بارگذاری روزانه یا هفتگی تحت فشار باشند.

اگر می خواهید زمانی ایده آل برای استراحت پیدا کنید ، یوتیوب خاطرنشان می کند که بسیاری از سازندگان در ماه ژانویه استراحت می کنند زیرا این زمانی است که بودجه تبلیغات خشک می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای اطلاعات بیشتر ، به فیلم کامل زیر مراجعه کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=AhJUmNx5oko

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور