رهبری با آسیب پذیری شما را به یک رهبر بهتر تبدیل می کند

عکس پروفایل Vinita Bansal Hacker Noon

@vinitabansalوینیتا بانسال

علاقه مند به فن آوری ، علاقه مند به ایجاد تیم های بزرگ و سازمان های مقیاس پذیر

درست مثل اینکه لاک پشت درون پوسته خود را پنهان می کند و ملافه های تیز خوکچه وقتی احساس خطر می کند ، توجه شما را جلب می کند ، ما انسانها نیز در صورت احساس خطر ، زره محافظ می پوشیم. موقعیت های پرخطر ، اضطراب از ناشناخته ها و خطر قرار گرفتن در معرض همان واکنش احساسی ترس از تعقیب شدن توسط شکارچی را برانگیخته است.

ما احساس آسیب پذیری می کنیم. اما به جای اینکه آسیب پذیری را بپذیریم ، ترس های خود را بپذیریم و با کنجکاوی پیش برویم ، ما سپر محافظتی بر سر می گذاریم. ما اعتماد به نفس را ایجاد می کنیم حتی وقتی ترسیده ایم ، حتی وقتی مطمئن نیستیم با اطمینان صحبت می کنیم ، با ترس از عدم تأیید اشتباهات خود را پنهان می کنیم و از درگیری جلوگیری می کنیم تا خود را از خطر مواجهه عاطفی نجات دهیم.

تلاش برای همگام سازی با این تصویر به یک مبارزه مداوم با خودمان تبدیل می شود ، زیرا این واقعی نیستیم. ما به جای اینکه انرژی ذهنی خود را صرف انجام یک کار درست کنیم ، آن را صرف تلاش برای درست بودن می کنیم.

ما می توانیم آسیب پذیر باشیم و روابط معناداری برقرار کنیم یا در جایی که دیگران نمی توانند شخصیت واقعی ما را ببینند ، در پشت زره محافظ خود پنهان شویم. با ایجاد تصویری که کامل هستیم ، همه پاسخ ها را داریم و اینکه هرگز اشتباه نمی کنیم رشد خود و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور