خلاقیت در بازاریابی و فناوری دیجیتال: چگونه می توان برجسته شد

عکس پروفایل David Odinegun Hacker Noon

@davidodinegunدیوید اودینگون

بازاریاب دیجیتال حرفه ای و متخصص روابط عمومی | مهمان بلاگر | تکی | هنرمند تجسمی

این نسل شاهد خلاقیت های دیوانه کننده ای در موسیقی ، هنر / طراحی ، فیلمبرداری ، عکاسی ، طراحی محصول و از همه مهمتر تبلیغات بوده اند.

وقتی من در حال یادگیری ، غذا خوردن ، خواندن چیزی هستم ، یا حتی وقتی چیزی به من فروخته می شود ، جوانان دائماً می خواهند سرگرم شوند.

به نظر من ، شکل کلی یا رویکردی که بیشتر بازاریابان از آن استفاده می کنند سعی در کمک به مصرف کنندگان با نوعی مشکل دارد اما واقعیت این است که شما چگونه راه حل خود را ارائه می دهید.

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای افزایش ارائه راه حل های خود و همچنین چندین روش خلاقانه برای بازاریابی این مطالب استفاده کنید. من شما را در مورد این روش ها روشن می کنم تا به شما در تقویت استفاده از خلاقیت در بازاریابی کمک کنم.

هر آنچه شامل بازاریابی است به نحوه درک آن توسط مصرف کننده مربوط می شود. اگر به اندازه کافی برای مصرف کنندگان جذاب باشد ، با یک کلیک مانند اشتراک ، دنبال کردن یا ارسال ایمیل روبرو می شوید و این باعث افزایش پیوسته جامعه شما می شود.

کجا خلاق باشید

1. نوشتن شما

من در چندین وب سایت بوده ام و حتی نمی توانم دلیل حضور در آنجا را دنبال کنم زیرا همه چیز یک باره به من وارد شد. اگرچه ممکن است مقاله یا فیلم مفید بوده باشد ، من …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور