راهنمای اینستاگرام شما برای یافتن و برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود در اینستاگرام

عکس پروفایل ظهر هامه هکر

@دیمسکیکخانم

همگام با روند بازاریابی.

بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان هر ماه از اینستاگرام استفاده می کنند و یافتن مخاطبان هدف شما در اینستاگرام کمی طاقت فرسا به نظر می رسد. اما برعکس ، شما فقط باید چند تاکتیک را یاد بگیرید تا بازار ایده آل خود را در سیستم عامل جستجو کنید. و این دقیقاً همان چیزی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

اینستاگرام بالاترین نرخ تعامل با نام تجاری را دارد ، با 4.21٪ در مقایسه با 0.07٪ Facebooks و 0.03٪ Twitters. این یکی از دلایل اصلی حضور بیش از 25 میلیون کسب و کار در اینستاگرام است که 80٪ کاربران حداقل یک مارک را دنبال می کنند.

اما استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی تنها در صورتی می تواند مثر باشد که با استراتژی مناسب به افراد مناسب نزدیک شوید!

شما باید تحقیق خود را انجام دهید و از علایق ، ترجیحات و رفتار آنها بینش عملی کسب کنید. دانستن اینکه چه کسی را در اینستاگرام دنبال می کنند ، از هشتگهایی که استفاده می کنند ، از چه محتوایی جالب توجه است. همچنین ، اطلاعات مهم جمعیتی مانند سن ، مکان ، جنسیت و غیره

همه این اطلاعات به شما کمک می کند تا تعیین کنید که چگونه بازار طاقچه خود را در اینستاگرام هدف قرار دهید.

چگونه بازار هدف خود را در اینستاگرام پیدا کنیم

قبل از اینکه همه روش هایی را که می تواند به شما در شناسایی اینستاگرام کمک کند ، بیرون بکشیم ، باید اطمینان حاصل کنیم که در همان ابتدا مخاطب مناسب را در نظر گرفته اید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور