راهنمای اساسی پردازش تصویر با WebAssemble

عکس پروفایل نویسنده

@توتولکاتوماس تولکا

مهندس نرم افزار و مولد افکار تصادفی.

در قسمت قبلی این مجموعه ، ما قبلاً یاد گرفتیم که چگونه ماژول های Wasm را در AssemblyScript بنویسیم. در این بخش ، ما از این دانش در یک سناریوی عملی استفاده خواهیم کرد: دستکاری تصویر با WebAssemble.

ما با استفاده از یک تابع ساده برای تبدیل تصویر به یک مورد معمولی را نشان خواهیم داد خاکستری.

اگرچه محاسبه رنگ خاکستری خیلی طاقت فرسا نیست ، اما به وضوح نشان دهنده استفاده واقعی WebAssemble در وب است: کارهای محاسباتی.

می توانید کد منبع کامل مورد بحث را در GitHub من پیدا کنید.

زمان اجرا مرورگر

برخلاف آزمایش های قبلی ما با AssemblyScript ، این بار ماژول Wasm خود را در یک مرورگر اجرا خواهیم کرد. ابتدا ممکن است یاد بگیرید که چگونه از یک مرورگر وب به عنوان زمان استفاده Wasm استفاده کنید ، اما کد آن کاملاً مستقیم است:

WebAssembly
  .instantiateStreaming(fetch('grayscale.wasm'), {})
  .then(({ instance }) = {
    ...
  }

برای کار کردن Fetch API باید به صفحه وب از طریق HTTP (S) سرویس دهید.

استدلال دوم از

instantiateStreaming

یک شی با واردات Wasm است. تمام واردات محیط برای ماژول های Wasm ، که از AssemblyScript وارد شده اند ، در یک گنجانده شده است

env

هدف – شی:

هنگام اجرای در مرورگر ، ما باید یک عملکرد پاسخ خطا را وارد کنیم

abort

:

WebAssembly
 ...
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور