در مورد بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه چیزی به عنوان کلاهک ثابت وجود ندارد

عکس پروفایل نویسنده

متاسفم. هیچ محدودیتی واقعی برای عرضه بیت کوین وجود ندارد. من می فهمم این کفر است! ایمان به این کلاه لرزان نیست. تقریباً با غیرت مذهبی برگزار می شود.

من انتظار دارم که به عنوان کفرگویی قیر افتاده و پردار شوم ، اما وظیفه دارم این واقعیت را بوق بزنم. برای من مهم نیست که کسی چه می گوید ، حقیقت و صداقت هنوز مهم است ، بنابراین من وظیفه دارم در اینجا صحبت کنم.

من را اشتباه نگیرید ، من ایده رمز ارز را خیلی دوست دارم. من انتظار دارم که آینده تجارت روزمره باشد … روزی. من به مورد استفاده برای ارز رمزنگاری شده اعتقاد دارم.

به همین دلیل است که من معتقدم Dogecoin یک پیشنهاد ارزش واقعی دارد. این شفافیت در مورد عدم وجود کلاه است. نبود کلاه در واقع از نظر من یک نکته مثبت است.

پروتکل Dogecoin نرخ تصویب 5٪ را بدون ایجاد تورم در ارز مجاز می داند. من به وضوح Dogecoin را دوست دارم ، اما این مقاله در مورد بیت کوین است.

با توجه به میزان اعتیاد به مواد مخدره در اطراف بیت کوین ، می توان تصور کرد که این افسانه 21 میلیون سکه بیشتر مورد توجه قرار گیرد. میزان عرضه بیت کوین 21 میلیون سکه است که به ما گفته می شود.

برخلاف ارز فیات ، بیت کوین دارای محدودیت است. این CAP طوری به تصویر کشیده شده است که گویی قانون گرانش جهان است. به ما گفته شده است که این کلاه باعث می شود Bitcoin بلاک طلای دیجیتال شود. بیت کوین مانند فلز گرانبها ، طلا ، محدود موجود است.

بیایید نگاه کنیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور