تعریف مجدد آینده کتابخانه ها

عکس پروفایل نویسنده

در حال حاضر ، متخصصان علوم اطلاعات ، به همراه اکثر کشورهای جهان ، به حق نگران COVID-19 هستند و بر آنها تمرکز دارند. ماسک های خانگی وارد کمد های روزمره ما شده اند (وقتی سفر نادر را برای بیرون رفتن انجام می دهیم).

پیش بینی کنندگان رسمی در حال مقایسه همه گیری از نظر وسعت با حمله به پرل هاربر و 11 سپتامبر هستند. COVID-19 جامعه ما را از راه های کوچک و بزرگ و همچنین از راه هایی تغییر داده است که ممکن است در کوتاه مدت مشخص نباشد.

در میان بسیاری از این تغییرات ، مدت زمانی است که افراد در حین تمرین فاصله اجتماعی و تحت دستور ماندن در خانه ، به تنهایی یا در جمع چند نفر از اعضای خانواده سپری کرده اند.

من خودم در اینجا ، در منطقه مترو کانزاس سیتی ، تحت چنین نظم خانه ای قرار گرفتم ، از جمله ، منجر به فرو رفتن عمیق در آن کتاب ها و موسیقی هایی شده است که من از بین برده ام ، از جمله موسیقی برنده جایزه همیلتون.

برای کسانی که هنوز در معرض این اثر هنری باشکوه قرار نگرفته اند ، این قطعه شامل قطعه ای به نام چه می آید بعدی؟ با خوانندگی پادشاه جورج سوم (به تصویر کشیده شده توسط جاناتان گروف). این آهنگ به عنوان یک یادآوری برای ایالات متحده تازه آزاد شده ایالات متحده است که آینده ناشناخته است و تصمیماتی که آنها در آینده می گیرند بزرگ و مهم خواهد بود.

آماده شدن برای یک جامعه جدید

گوش دادن به این آهنگ در طول ویروس کرونا ویرایش بهداشت عمومی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور