تسلط بر ارتباطات محل کار: 4 اشتباه در زبان بدن و نحوه رفع آنها

عکس پروفایل Vinita Bansal Hacker Noon

@vinitabansalوینیتا بانسال

علاقه مند به فن آوری ، علاقه مند به ایجاد تیم های بزرگ و سازمان های مقیاس پذیر

ما بیشتر از طریق کلمات از طریق بدن صحبت می کنیم. وضعیتی که ما فرض می کنیم ، بیان صورت ، حرکات دست و حرکت چشم ما بسیار بیشتر از چیزی است که می خواهیم در معرض آن قرار دهیم.

لبخند ظریف در یک جلسه می تواند تمایل به گفت و گو را نشان دهد ، در حالی که نگاه دقیق می تواند مکالمه را فوراً از بین ببرد. چک کردن مداوم تلفن یا تماشای ساعت می تواند از هم گسیختگی را نشان دهد ، در حالی که تمرکز بر روی شخص دیگر علائم علاقه را نشان می دهد.

چرخاندن چشمان ما بیانگر بی اعتمادی یا انزجار نسبت به ایده یا رفتار شخص دیگری است ، در حالی که وقتی واقعاً نسبت به دیگران کنجکاو هستیم ، چشمانمان روشن می شود. پایین نگه داشتن سر هنگام راه رفتن در راهرو فقدان حضور را نشان می دهد در حالی که تصدیق می کنید از افرادی که از طریق یک حرکت سر ساده عبور می کنند گرما ایجاد می کند. یک دست دادن محکم در طی یک مصاحبه می تواند اعتماد به نفس و قدرت بدست آورد در حالی که یک دست دادن لنگی می تواند عصبی بودن و ضعف را نشان دهد.

این نشانه های غیرکلامی بخشی از زبان بدن ما را تشکیل می دهد که حتی در زمان سکوت نیز صحبت می کند و نحوه تفکر و احساس در لحظه را نشان می دهد.

اولیویا فاکس کابین که در استنفورد ، ییل ، ​​هاروارد ، MIT و سازمان ملل سخنرانی کرده است می گوید –

در محدوده تکامل انسان ، زبان یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور