بلاک چین و قراردادهای هوشمند بدون هزینه: معرفی MANA Koinos

Koinos mana نوآورانه‌ترین توسعه در فضای بلاک چین از زمانی است که Vitalik Buterin مفهوم «گاز» را برای حل مشکل توقف در اتریوم معرفی کرد. برخلاف گاز، همه دارندگان توکن به طور خودکار مانا دریافت می‌کنند که می‌تواند در حین انجام تراکنش‌ها مصرف شود و سپس با گذشت زمان دوباره تولید می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به خرید توکن‌های جدید به انجام تراکنش‌های بدون هزینه ادامه دهند.

تصویر
عکس پروفایل نیمروز هکر اندرو لوین

اندرو لوین

مدیرعامل گروه Koinos، خالق بلاک چین Koinos

در گروه Koinos، ماموریت ما تسریع انتقال به آینده ای واقعاً غیرمتمرکز با به حداکثر رساندن دسترسی به بلاک چین است.

ما بر این باوریم که ساخت یک بلاک چین واقعاً بدون هزینه که قادر به تقویت برنامه های غیرمتمرکز با استفاده رایگان باشد، برای انجام این ماموریت کلیدی است زیرا هزینه ها مانع آشکاری برای ورود هستند که پذیرش فناوری بلاک چین را محدود می کند.

مانا نوآوری اصلی ما است که برای دستیابی به این هدف با اجرای راه حلی بدون هزینه برای مشکل اسپم بلاک چین (مشکل توقف) طراحی شده است.

آنچه ما پیشنهاد می‌کنیم یک راه‌حل کلی برای اجازه دادن به تراکنش‌های بدون هزینه (و در نتیجه قراردادهای هوشمند) در یک بلاک چین است، اما آنچه ما همچنین امیدواریم انتقال دهیم این است که چرا ما معتقدیم که مانا چیزی بیش از یک راه‌حل بدون هزینه برای مشکل توقف است. این یک راه حل برتر برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور