ایمن نگه داشتن داده های تلفن هوشمند خود در عصر کار از راه دور

در پی همه‌گیری کووید-19، ما عادت کرده‌ایم که بیش از همیشه از راه دور کار کنیم. شبکه‌های خصوصی مجازی که بیشتر به عنوان VPN شناخته می‌شوند، می‌توانند برای این کار عالی باشند. از آنجایی که کارمندان از تلفن های هوشمند خود از طریق اتصالات ناامن برای انجام تجارت خود استفاده می کنند، خطر نقض امنیت می تواند بسیار بیشتر باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، کسب‌وکارها می‌توانند کارمندان را تشویق کنند تا در حین حرکت بهتر از داده‌های خود مراقبت کنند. مدیریت دستگاه تلفن همراه (MDM) به کسب و کارها امکان می دهد دستگاه های خود را مدیریت کرده و برنامه ها را عرضه کنند.

تصویر
عکس پروفایل ظهر دیمیترو اسپیلکا هکر

دیمیترو اسپیلکا

Dmytro بنیانگذار Solvid و Pridito است. برجسته شده در Hackernoon، TechRadar و Entrepreneur.

در پی همه‌گیری کووید-19، ما عادت کرده‌ایم که بیش از همیشه از راه دور کار کنیم. برای بسیاری از ما، این بدان معناست که به طور فزاینده ای از تلفن های هوشمند خود برای تکمیل و اشتراک گذاری کار، ارتباط با تیم ها و مشتریان خود و به اشتراک گذاری داده ها استفاده می کنیم. با این سطح جدید از وابستگی به دستگاه‌های دستی ما، مهم‌تر از همیشه این است که مطمئن شویم تلفن‌های هوشمندمان ایمن و در برابر چشم‌های کنجکاو در امان هستند.

از آنجایی که بسیاری از کسب‌وکارها برای انطباق با شیوه‌های کار از راه دور، تحول دیجیتالی لازم را تجربه می‌کنند، مسئله امنیت در میان نیروهای کار پراکنده شروع به ظهور کرده است. به دور از امنیت سرورهای اداری و…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور