چگونه بدون VPN از فیلتر کردن وب در ایران گذشته ام

عکس پروفایل نویسنده

@1nj3ct0r1nj3ct0r

سلام ، من هکر و برنامه نویس 15 ساله هستم که برای خودم در خانه کار می کنم! من پروژه ها را برای سرگرمی انجام می دهم!

سلام ، اسم من حسام است و در ایران زندگی می کنم! کشوری که بسیاری از وب سایت ها در آن فیلتر می شوند. همانطور که از تصویر زیر می بینید ، ایران یکی از دارندگان رکورد در فیلتر کردن سایت ها است. بنابراین ، ما به قهرمانی نیاز داشتیم که بتواند این مشکل را حل کند – و چه کسی از من بهتر است ؟!

وقتی با سیستم خود وب سایتی را در مرورگر خود باز می کنید (بدون VPN) آدرس شما همان جایی است که هستید. به عنوان مثال ، من YouTube را از تهران (پایتخت ایران) باز می کنم ، و چون YouTube در حال حاضر در ایران فیلتر شده است (عکس زیر را ببینید) سایت YouTube برای من باز نمی شود!

بنابراین منطقی ، اگر شخصی که در ایران زندگی می کند می خواهد به YouTube برود ، به نظر می رسد که تنها راه استفاده از پراکسی یا فیلتر شکن است. اما استفاده از فیلترشکن بسیار دشوار است زیرا بسیاری از اوقات کارایی ندارد و بسیار کند است! بنابراین مجبور شدم راهی پیدا کنم تا به وب سایت هایی که بدون استفاده از VPN فیلتر شده اند ، بروم.

راه حل فیلتر کردن وب سایت من

همانطور که گفتم اگر در ایران باشید نمی توانید سایتهایی را که در ایران فیلتر شده اند باز کنید. بنابراین مجبور شدم برای استفاده از سیستمی که در ایران نیست کاری انجام دهم تا بتوانم تعداد سایتهایی که در ایران فیلتر می شوند را افزایش دهم.

اولین ایده ای که به ذهن من رسید استفاده از ‌ بودکار می کند، که در واقع به شما امکان می دهد مجازی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور