آیا AR Developments سال 2021 را به سال سرمایه گذاری سهام فناوری تبدیل خواهد کرد؟

عکس پروفایل نویسنده

@پیتر جابزپیتر جابز

پیتر جابز نویسنده فناوری و بلاکچین است. ویژه در VentureBeat.

بله ، همه چیز را قبلاً شنیده اید: “همه گیری COVID-19 با خود اختلالی را به وجود آورد که تعداد کمی از افراد هنگام ترسیم پیش بینی های خود برای سال 2020 می توانستند پیش بینی کنند …”

س Myال من این است ، با موفقیت چشمگیر بازارهای فناوری و پیشرفتهای بیشتر در فناوری واقعیت افزوده در گوشه گوشه ، آیا ما به یک دوره موفقیت پایدار برای بخش خیره شده ایم؟

پیش بینی یک بحران بهداشت جهانی که به طور ناخواسته انتقال ما از رفت و آمد در دفتر کار به فرهنگ کار از راه دور و تحول دیجیتال گسترده ای را که عملاً در همه زندگی ما تأثیر می گذارد تسریع می کند ، مشکل است.

به نظر می رسد همه گیری ها آینده را در مقیاس بی سابقه ای پیش برده است. در آوریل 2020 ، مدیر عامل مایکروسافت ، ساتیا نادلا اعلام کرد که این شرکت طی دو ماه دو سال تغییر دیجیتال را دیده است. اگر چنین نرخی ادامه یابد ، 2021 در جدول زمانی شتابزده فناوری بیشتر شبیه 2030 است.

(تصویر: نیوزویک)

این صنعت در سال 2020 با سرمایه گذاری های گسترده – به ویژه از هزاره های دیگر که ممکن است در برخی از ثروت های شخصی اضافی در دورانی که عاری از رفت و آمد اداری گران است خیره شده اند – در شرکت های پیشرو فناوری تقویت شده است.

با…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور