بر اساس Google Trends، برای ناشران برنامه، درآمد همچنان یکی از اولویتهای کلیدی کسبوکار است، زیرا جستجوهای «کسب درآمد از برنامهها» از سال 2021 تا 2022 بیش از 35 درصد رشد کرده است. از آنجایی که چشم انداز در حال تحول حریم خصوصی و عدم اطمینان اقتصادی همچنان چالش هایی را برای صنعت برنامه ها ایجاد می کند، ما در حال به اشتراک گذاری برخی به روز رسانی ها هستیم تا به ناشران کمک کنیم تا درآمد خود را افزایش دهند و کسب و کار خود را با AdMob رشد دهند.
انتخاب بیشتر از طریق افزایش دسترسی به موجودی با تماس های متعدد
بر اساس بازخورد ناشران برای کنترل بیشتر و انعطافپذیری با استراتژیهای کسب درآمد آنها، ما در حال بهروزرسانی دستورالعملهای قبلی خود برای ناشران برنامه هستیم که از پلتفرمهای میانجی شخص ثالث به Google درخواست میکنند. برای آن دسته از ناشران برنامه که از تماسهای متعدد استفاده میکنند، هنگام دسترسی به تقاضا از طریق AdMob Network یا Ad Manager، تعداد تماسهای مشخصی برای نمایش دادهشده وجود ندارد.
برخی از ناشران برنامه به طور منظم از راهاندازی چند تماس در پلتفرمهای واسطه شخص ثالث استفاده میکنند تا فرصتهای خرید بیشتری را برای فضای تبلیغاتی خود از شبکههای خاصی مانند AdMob فراهم کنند. تماس چندگانه روشی است که در آن یک ناشر چندین بار برای یک فرصت نمایش به یک شبکه درخواست تبلیغات میکند – معمولاً با شبکههای دیگر به عنوان بخشی از زنجیره واسطهای آبشار.
برای بسیاری از ناشران و کاربران نهایی، یک تماس واحد همچنان راه حل بهینه است. اگر ناشری میخواهد راهاندازی چند تماس را آزمایش کند، توصیه میکنیم هنگام آزمایش با طول آبشار معقول شروع کند. آبشارهای بیش از حد بزرگ از درخواست های تبلیغاتی ممکن است همیشه باعث بهبود عملکرد پایدار نشوند.
در حالی که درخواستهای تبلیغاتی بیشتر با تنظیمات چند تماسی میتواند دسترسی به موجودی را افزایش دهد، ناشران ممکن است معاوضههایی مانند تأخیر بیشتر بار آگهی را در برنامههای خود ببینند که بر تجربه کاربر تأثیر میگذارد. یک راهاندازی چند تماس پیچیده معمولاً به مدیریت عملی بیشتری از سوی ناشر برای نگهداری نیاز دارد. ناشرانی که تنظیمات تماس چندگانه را آزمایش میکنند، باید تعادلی بین تجربه کلی کاربر، سربار ناشر و درآمد ناشر در نظر بگیرند.
تبلیغکنندگان و خریداران، از جمله Google Ads و Display & Video 360، ممکن است رویکرد خاص خود را برای پیشنهاد دادن در تنظیمات چند تماس داشته باشند و ممکن است این موضوع را در مدلها و رفتار خرید خود لحاظ کنند.
تعداد بیش از حد تماسها ممکن است بار درخواست و سرور را افزایش دهد، که میتواند با استانداردهای قابلیت اطمینان یک پلتفرم میانجی تداخل ایجاد کند. در چنین مواردی از درخواست های تبلیغاتی بیش از حد، AdMob و Ad Manager ممکن است برای جلوگیری از تأثیر سیستم اقدام کنند.
بهبود در مناقصه AdMob و بهینه سازی درآمد
مناقصه AdMob، راهحل مناقصه بلادرنگ ما از AdMob، همچنان به ناشران کمک میکند تا ارزش موجودی خود را افزایش دهند و در عین حال مدیریت میانجیگری را سادهتر کنند. در سال گذشته، ما تلاشها را سرعت بخشیدهایم تا خریداران بیشتری را با SDKهای خود برای شرکت در مناقصه یکپارچه و میانجیگری آبشار، همراه کنیم. این ادغامهای خریدار با کیفیت بالا به اطمینان از عملکرد بهینه در میانجیگری AdMob کمک میکند و درآمد بیشتری را برای ناشران ایجاد میکند.
ما همچنان به انتخاب ناشران در مورد نحوه کسب درآمد از راهاندازی میانجیگری خود ادامه میدهیم. برای ناشرانی که از AdMob یا Ad Manager بهعنوان لایه تصمیمگیری میانجیشان استفاده میکنند، ما در حال آزمایش با افزایش میزان تماسهای مجاز در آبشارهای تحت مدیریت Google هستیم. ما در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی در دسترسی محدود هستیم.
AdMob متعهد است که به ناشران کمک کند رقابتی باقی بمانند و کسب و کار برنامه های خود را رشد دهند. ما همچنان بازخورد شرکای ناشر خود را در توسعه محصول خود لحاظ خواهیم کرد.