چگونه مغز خود را آموزش دهیم تا خوش بینی بیشتری داشته باشد

عکس پروفایل Vinita Bansal Hacker Noon

@vinitabansalوینیتا بانسال

علاقه مند به فن آوری ، مشتاق ساخت تیم های عالی و سازمان های مقیاس پذیر

همه ما در مورد بدبینی که به راحتی تسلیم می شود و خوش بینی که در برابر شکست ها استقامت می کند ، شنیده ایم. بیشتر مردم وقتی با ناملایمات روبرو می شوند ، نسبت به آینده احساس بلاتکلیفی ، بی قراری و اضطراب می کنند.

آنچه اتفاق می افتد بعد از آن باعث ایجاد تغییر می شود – یک فرد خوش بین برای مدت کوتاهی از این تجربه ناراحت می شود اما به زودی برگشت می کند در حالی که یک فرد بدبین همچنان از ترس شکست شکست می خورد. خوش بینانه از این مرحله بیرون می رود تا باور کند که این فقط یک وصله خشن است ، در حالی که فرد بدبین با اعتقاد به ماهیت دائمی وضعیت خود به ناامیدی می رود.

شما می توانید یک خوش بین را از یک فرد بدبین در نحوه صحبت با خود متمایز کنید:

  1. وقتی با چیزی سخت دست و پنجه نرم می کنید، یک خوش بین می گوید ، “وای ، این سخت است. من باید بیشتر تلاش کنم! “ در حالی که یک بدبین می گفت ، “وای ، این سخت است. من چیزی را که لازم است ندارم! ” .
  2. هنگام بازتاب دادن به اشتباهات خود، یک بدبین ممکن است بگوید ، “من یک بازنده هستم ، به نظر نمی رسد که بتوانم چیزی را درست دریافت کنم” در حالی که یک خوش بین ممکن است فکر کند ، “چرا من این اشتباه را کردم. این اشتباه به من چه می آموزد؟ چطور می توانم دفعه بعد بهتر عمل کنم. ”
  3. هنگام برخورد با انتقاد، یک خوش بین فراتر از کلمات خواهد بود …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور