چگونه مشاغل کوچک می توانند استراتژی بازاریابی کوپن خود را بهبود بخشند

تصویر
عکس پروفایل Evelyn Hacker Noon

@EVelyn.Jایولین

ایولین نویسنده روز و خواننده شب ، وبلاگ نویس و بازاریاب محتوا از استرالیا است.

مغز انسان ها برای صرفه جویی در هزینه سخت کار می کند و مارک ها این را می دانند. بنابراین ، آنها همیشه به دنبال جذب مشتریان جدید هستند و کوپن ها دقیقاً به این منظور خدمت می کنند.

طبق نظرسنجی گزارش شده توسط Statista ، 88 درصد از پاسخ دهندگان در ایالات متحده گفتند از کوپن برای خرید استفاده کرده اند. اگرچه این میزان 6 درصد کمتر از سال قبل بود ، اما با این وجود این رقم قابل توجه است.

با توجه به فضای تجاری فعلی ، تخفیف ها و کوپن ها در حالی که بودجه سالیانه آنها را تدوین می کنند ، به عنوان یک ردیف بودجه قابل توجه برای مشاغل عمل می کنند. سازمانهای بزرگ یا کوچک نمی توانند از تاثیر مالی کوپن ها چشم پوشی کنند.

اما یک کمپین کوپن موفق چیست؟

در کنار یک پیشنهاد فریبنده برای جذب خریدار احتمالی ، برای تقویت ارتباط با مشتری و اطمینان از خریدهای مکرر ، محصول و خدمات ارزشمندی نیز لازم است.

چه چیزی بازاریابی کوپنی را موثر می کند؟

حال این سال پیش می آید که چرا مشتریان هنوز کوپن را دوست دارند؟ از آنجا که عادات مصرف کنندگان ممکن است با گذشت زمان تغییر کند ، پس چرا در مورد کوپن ها اینطور نیست؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا کوپن ها هنوز نقش محوری در محیط خرده فروشی ایفا می کنند. در زیر به سه مورد از آنها می پردازم.

1. کوپن …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور