چگونه تیم های زیرساخت جهانی را مقیاس بندی کنیم

عکس پروفایل پاتریک مک کارتی هکر ظهر

@patrickmccarthyپاتریک مک کارتی

technologist linkedin: patrick-mccarthy-26a8111 مرا در توییتر دنبال کنیدpat__mccarthy

اره برقی پشتیبانی مشتری از زیرساخت ها و پشتیبانی خدمات 24/7 تشکیل شده است. تمرکز این مقاله در مورد اول است ، در مورد چالش ها و راه حل های حفظ عملکرد به عنوان مقیاس تیم ها بحث می شود. مقیاس گذاری تیم های زیرساختی / خطوط لوله شما در سطح جهانی در حدی انجام می شود که مشتری کافی جذب شده باشد. نیاز به پوشش 24/7 برای بسیاری از محصولات “AlwaysUp” اغلب قبل از تحقق فروش جهانی اتفاق می افتد.

مرحله اولیه

در مورد محصولی که دارای یک تیم زیرساختی واحد است که محیط و خط لوله تحویل خود را اداره می کند ، موقعیت شروع بصری برای پشتیبانی از کاربران جهانی و زیرساخت ها ، افزودن 24/7 روز تماس به تیم مشترک مستقر شماست.

در ابتدا ، این کار به خوبی انجام می شود تا زمانی که تیم به یک فرکانس مکالمه خارج از ساعت برسد و تیم خسته شود. یک تیم محلی بزرگ می تواند این پشتیبانی را برای مدت زمان طولانی حفظ کند اما افراد سرانجام با عوامل بهداشتی ناخوشایند هرزبرگ روبرو می شوند و بر روحیه تیم تأثیر منفی می گذارند.

در زیر من بینشی در مورد چگونگی قرار دادن سازمان خود در مسیر دستیابی به آن ارائه می دهم به راحتی از فروش جهانی پشتیبانی کنید با فکر کردن در پیش و چالش های مقیاس گذاری مشترک قدم به قدم.

مرحله بعد -…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور