نقش توسعه Front-End در طراحی وب سایت

تصویر
عکس پروفایل ایان هاردی هکر نون

@هاردیایان هاردی

نام من ایان هاردی است و یک توسعه دهنده وب هستم. من یک رمزگذار و برنامه ریز ماهر هستم.

معرفی

اگر می خواهید یک وب سایت یا وبلاگ زیبا ، شسته و رفته ، تمیز ، کاربردی و جذاب ایجاد کنید ، قطعاً لازم است که HTML و توسعه Frontend را یاد بگیرید. این یکی از مهمترین قسمتهای یک وب سایت است. به ایجاد علاقه کاربران برای وب سایت شما کمک می کند.

پیشرفت بد جلوی تجاری ، همچنین مشتری شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. اولین برداشت از یک وب سایت مهم است. اگر صفحه ای کند بارگیری می شود یا ظاهر بدی دارد ، کاربران از وب سایت شما بازدید نمی کنند. در این مقاله ، ما در مورد اینکه چرا به توسعه خط مقدم نیاز داریم یاد خواهیم گرفت.

با توسعه مناسب Front-End اعتماد کاربر را به دست آورید

برای جلب اعتماد کاربر خود ، باید وب سایتی به او بدهید که هیچ خطای HTML ، گرافیک نامناسب و مشکلات مختلفی داشته باشد که می تواند تجربه کاربر را تحت تأثیر قرار دهد. همیشه به کاربران خود اطمینان دهید که سرویس شما همیشه در دسترس آنها است و برای پشتیبانی آنلاین 24 * 7 در دسترس خواهد بود.

درباره آنچه کاربران به دنبال آن هستند تحقیق کنید و آنچه را که می خواهند به آنها بدهید. شما می توانید برای جستجوی کاربر و پشتیبانی کاربر ، چت بات را به وب سایت خود اضافه کنید. برای این منظور ، شما به یک تیم پیشرو نیاز دارید که به شما کمک می کند یک تجربه کاربری شگفت انگیز برای وب سایت خود برای کاربران ایجاد کنید.

ایجاد با پیمایش کاربرپسند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور