نحوه هک کردن هکرها: پرونده عملی

تصویر
عکس پروفایل Dmytro Dziubenko Hacker Noon

@dziubenkoدمیترو دزیوبنکو

بنیانگذار و CTO در Corefy

بازار آنلاین نوعی وب سایت تجارت الکترونیکی است که در آن اشخاص ثالث ثالث اطلاعات محصول یا خدمات را ارائه می دهند. چنین سیستم عامل هایی به طور فعال با پرداخت ها و پرداخت های آنلاین کار می کنند. این قالب فرصت های زیادی را برای طرح های کلاهبرداری ایجاد می کند. من شاهد چنین موردی بوده ام و تصمیم گرفتم نحوه کار آن را مرتب کنم.

چی شد؟

چند هفته پیش ، یک آگهی در بازار محلی قرار دادم. مورد در شرایط خوبی بود ، بنابراین من آن را با قیمت متوسط ​​می فروختم. من اولین پیام را در عرض نیم ساعت دریافت کردم و یک مکالمه کاملا منظم را با خریدار بالقوه آغاز کردم. اما خریدار پیام رسان دیگری را انتخاب کرد ، نه پیام رسان موجود در بازار.

پس از بحث اندکی درباره جزئیات سفارش ، معامله در آستانه بسته شدن بود. سپس پیوندی دریافت کردم که باید برای دریافت پول از آن استفاده کنم. سایت بسیار شبیه بازار بود: همان طراحی ، آگهی من و ساختار. یک فرم کارت وجود داشت که من باید آن را پر کنم ، اما یک قسمت اضافی داشت – موجودی کارت. من تمام اطلاعات را پر کردم و یک اعلان 3D Secure از بانکم دریافت کردم. اوضاع کاملاً مشخص شد.

اعمال من

اولا، تصمیم گرفتم آدرس IP آنها را دریافت کنم. من HTML را ویرایش کردم و در آنجا یک خطای اعتبار سنجی جعل کردم و از صفحه تصویر صفحه ای ایجاد کردم. سپس من راه اندازی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور