4 س Toالی که باید هنگام برنامه ریزی یک استراتژی رسانه اجتماعی از خود بپرسید

تصویر
عکس پروفایل Lavaniya Das Hacker Noon

@لوانیالاوانیا داس

محتوا و بازاریابی باتجربه در فناوری ، سرگرمی ، مخابرات و سرمایه خطرپذیر در تجدیدپذیرها پیشرو هستند.

توجه: من این مقاله را پنج سال پیش در ابتدا منتشر کردم LinkedIn. نوشتار من از آن زمان بهبود یافته است ، و من یک نکته اضافی را اضافه کردم که باید در نظر بگیرم. با این حال ، امروز این توصیه هنوز صادق است و من با موفقیت از این موفقیت در چندین شرکت فناوری استفاده کرده ام. در اینجا نسخه تجدید نظر شده برای دهه 20 وجود دارد.

در این مقاله ، من قصد دارم چهار س questionsالی را که باید قبل از برنامه ریزی استراتژی شبکه های اجتماعی خود از خود بپرسید ، پوشش دهم. اگر a را اجرا کنید ، این کار می کند تجارت کوچک یا متوسط، حوزه تنها کارآفرین، یا فقط ساختمان خود را مارک شخصی. همانطور که می گویند ، یک ساختمان فقط به اندازه زیربنای آن مقاوم است.

این دوره دیده شدن و شنیده شدن است زیرا اگر آنلاین نیستید
و با مشتریان خود درگیر هستید ، شما در حال از دست دادن تجارت هستید.

ویروسی شدن نباید هدف باشد. هیچ کس نمی خواهد یک ضربه شگفت انگیز باشد ، اما همه می خواهند آن ضربه بزرگ را داشته باشند. متأسفانه ، شما را به جایی نمی رساند ، افرادی که نام شما را به سختی به یاد می آورند.

ثبات، و ایجاد یک پیروی ثابت از افراد درگیر که حتی اگر کالایی از شما خریداری نکنند ، محصول شما را توصیه می کنند ، باید شاخص موفقیت شما باشد.

بهترین راه برای تعامل با مشتریان فعلی و آینده خود از طریق …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور