موفقیت در پروژه های یادگیری ماشین در پایتون

عکس پروفایل نویسنده

@اودیسیتهبداخلاقی

سریعترین و م mostثرترین روش را برای کسب تخصص آماده شغل برای مشاغل آینده کشف کنید.

معنای یادگیری ماشین چیست؟ به نوعی ماشین ها درست مثل انسان یاد می گیرند. آنها الگوها را از طریق ترکیبی از تجربه و آموزش از داده ها استنباط می کنند.

در این مقاله ، ما به شما درک می کنیم که چه برنامه هایی برای یادگیری ماشین وجود دارد و توضیح می دهیم که چرا پایتون یک انتخاب مناسب برای شروع کار است.

ما درباره مفاهیم اصلی در یادگیری ماشین بحث خواهیم کرد و شما را با یک مثال ساده از الگوریتم یادگیری ماشین در پایتون آشنا خواهیم کرد.

یادگیری ماشین چیست؟

الگوریتم های یادگیری ماشین مدلهای ریاضی هستند که چیزی را پیش بینی می کنند – برای مثال یک دسته ، یا یک مقدار پیوسته. برای رسیدن به یک پیش بینی ، یک مدل یادگیری ماشین با استفاده از پارامترهای مختلفی که از داده ها استنباط می کند ، ورودی خود را تغییر می دهد.

این قسمت یادگیری فرایند است و به صورت تکراری اتفاق می افتد: پس از دیدن داده ها ، مدل حدس می زند و سپس با استفاده از یک تابع از دست دادن می گوید که چقدر از خروجی مورد نظر فاصله دارد.

در تکرار بعدی ، مدل سعی می کند با تنظیم پارامترهای خود ، پیش بینی های خود را بهبود بخشد و پس از تعدادی تکرار ، می توانیم با استفاده از یک تابع ارزیابی ، مدل آموزش دیده خود را ارزیابی کنیم. اگر متوجه شویم که نتایج رضایت بخش است ، پس …