صنعت خودرو با تاکتیک های بازاریابی دیجیتال به صورت آنلاین جابجا می شود

عکس پروفایل نویسنده

@موالیدمحمد ولید صدیقی

علاقه مندان حرفه ای دوست دارند با نوشتن مطالب شگفت انگیز به جامعه خدمت کنند.

آیا می دانید: “95٪ از فروش خودرو قبل از COVID-19 در نمایندگی انجام شده است؟” اما اکنون نمودار با شیب تندی در حال پایین آمدن است.

روند فروش خودرو دیگر سنتی نیست. این روش نسبت به گذشته بهتر شده است. در گذشته نه چندان دور ، شما می توانستید به راحتی در نمایشگاه خود یک ماشین به نمایش بگذارید و اجازه دهید تا فروشنده پیش قدم شود. در سال 2021 اینگونه نیست. مردم اکنون بیشتر درگیر شده و نقش فعال تری در روند خرید خودرو دارند.

مشتریان دیگر به نماینده فروش شما اعتماد نمی کنند. آنها اکنون بیشتر مطلع هستند. شخصی که قصد خرید اتومبیل را دارد حقایق را از طریق آنها جمع خواهد کرد تحقیقات آنلاین قبل از برداشتن هر قدم بزرگی

با مشاهده این روند ، برای اکثر تیم های بازاریابی در صنعت خودرو روشن است که تبلیغات آنلاین کلیدی است تا آگهی های جدیدی را به نمایندگی وارد کنید.

این همان جایی است که کارآفرینان جدید در صنعت خودرو باید تمرکز کنند. ما با مشاغل مختلف تماس گرفتیم و از آنها س askedال کردیم که عمدتا برای بازاریابی مشاغل خود و افزایش درآمدشان از چه چیزی استفاده می کنند

ما دریافتیم که اکثر مارک های خودرو بیشتر از بازاریابی سنتی بیشتر به بازاریابی ورودی توجه دارند. از این رو مشاهده می شود که به روزرسانی دیجیتال خودرویی شما …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور