شما به یک فرهنگ فروش در یک B2B Tech Startup نیاز دارید: 5 راه برای شروع فرهنگ سازی

عکس پروفایل نویسنده

هر استارت آپ فنی B2B بر ساخت بهترین فناوری بعدی متمرکز است ، با این حال ، هر تیم فروش فرهنگ فروش دارد و مهم است که هر از چند گاهی این فرهنگ را کنترل کرد. به هر حال ، فرهنگ فروش یک عنصر اصلی در هدایت اعداد فروش است که برای موفقیت هر استارت آپ بسیار مهم است. این پست دارای پنج روش برای بهبود فرهنگ فروش شما از طریق قدرت داده ، پرسیدن س betterالات بهتر ، استفاده از تاکتیک های هوشمندانه و موارد دیگر است.

شماره 1 – بررسی روند ، خط لوله و پارامترها

برای بررسی روند فروش و دارایی های فروش مانند اوراق بهادار ، فیلم ها و غیره ، یک دوره ادبی ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که سطح فروش فن آوری همچنان در بین مخاطبان طنین انداز است. سلامت خط لوله و تعداد چشم اندازهای موجود در هر مرحله از چرخه فروش ، اطلاعات مهمی در مورد سلامت شرکت راه اندازی می کند. این پارامترها مانند زمان بسته شدن سرب ، زمان امضای قرارداد و سایر پارامترهای اصلی است که می تواند سرنخ هایی را برای گلوگاه های مهم موجود ارائه دهد.

شماره 2 – ایجاد فرهنگ س Asال و تجسم با داده ها

پرسیدن س creativeالات خلاقانه و متفکرانه “چه می شود اگر” کلید باز کردن بسیاری از پیشرفت ها است. ابزارهای تجسم پیشرفته و ساخت آسان مانند Tableau امروزه این کار را آسان می کند. تیم فروش باید از این ابزارهای تجسم استفاده کند تا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور