سریعترین راهها برای آموزش خود JavaScript

عکس پروفایل نویسنده

@اودیسیتهبداخلاقی

سریعترین و م mostثرترین روش را برای کسب تخصص آماده شغل برای مشاغل آینده کشف کنید.

JavaScript ، زبانی که به “راه اندازی اینترنت” معروف است ، در دنیای برنامه نویسی بسیار جا افتاده است. این وب سایت در سال 1995 ایجاد شد و برای ایجاد تعاملی در وب سایت ها با ویژگی هایی مانند منوهای کشویی ، نقشه ها ، فرم ها ، پخش کننده های ویدیو و مودال ها برای اولین بار به عنوان یک زبان پیش فرض استفاده شد. از آن زمان ، جاوا اسکریپت به سمت سرور (به عنوان Node.js) تغییر مکان داده و به عنوان یک زبان قدرتمند باطن مورد احترام قرار گرفته است.

با وجود کاربرد گسترده و شبکه گسترده کتابخانه ها ، جاوا اسکریپت زبان خیلی پیچیده ای نیست. در واقع ، با نحو قابل خواندن توسط انسان و تایپ پویا ، کاملاً دوستانه است. بیایید بیشتر بدانیم که چرا این یک زبان برنامه نویسی اول (یا دوم یا سوم) عالی است همراه با برخی نکات برای جذب آن.

چرا جاوا اسکریپت یاد بگیریم؟

از آنجا که شرکت های بیشتری از راه دور می روند و بنابراین توسعه دهندگان بیشتری برای ساخت برنامه ها و وب سایت ها نیاز دارند ، روشن است که برنامه نویسی یک مهارت اساسی برای آینده است. در حالی که جاوا اسکریپت پرکاربردترین زبان برنامه نویسی است ، تنها محبوبیت آن نیست که دانستن آن را با ارزش می کند. بیایید به برخی دیگر از دلایل ارزش یادگیری JavaScript برای وقت خود نگاه کنیم.

آسان برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور