شروع به دانستن: آناتومی نام تجاری

عکس پروفایل Roby Hacker Noon

@روبیکربی

ایجاد هیبت در همه چیز.

در مجموعه گسترده ای از مجلات دیجیتال ، شروع به دانستن ورودی نسبتاً جدیدی است ، اما مطمئناً آمادگی لازم را ندارد یا مجهز نیست. هر ویژگی و مشخصه ای که در این مجله خاص وجود داشته باشد خود گویاست.

لوگو

اگر منظره ای از یک ناظر دقیق داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این آرم داستان ، هدف و ایده کل این مجله را بازگو می کند. آرم ، تصویری از شخصی است که کتابی را در دست دارد ، آن را می خواند ، و دانش می گیرد. دقیقاً چگونه کارآفرینان یا ذینفعان حوزه کسب و کار می توانند دانش جدید ، خلاق ، مدرن و حیرت انگیز کسب و کار را از Starting To Know کسب کنند.

همانطور که ساگی هاوی ادعا کرد “آرم یک ارتباط نیست. این شناسایی است. تماشاگران می توانند از طریق آرم Starting To Know تنها ایده خالق را بشناسند که چیست؟ اشتراک با آنها ، هر عنوان مربوط به دنیای تجارت که از تجربیات گسترده شخصی و تحقیق در مورد حقایق ناشی می شود.

نام

ویژگی درون خطی بعدی که توجه ما را می طلبد ، نام خود شروع به دانستن است. این نام بازتاب تفاهم نویسنده این مجله در مورد دنیای تجارت است که بسیار گسترده است.

این نام تماشاگران را به مکث ترغیب می کند و برای لحظه ای فکر کنید که چیزی به نام مطلق یا کامل وجود ندارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور