محتوای منحصر به فرد را بالای پوشه قرار دهید

به عنوان بهترین روش جستجوگرها ، قسمت بالای صفحه وب باید حداقل دارای محتوایی باشد که مختص آن صفحه باشد.

این توسط جان مولر گوگل در طی پاتوق هفتگی جستجوگرها که در 4 ژوئن ثبت شده است ، توصیه می شود.

یک مالک سایت به نام جیمسون سانسون س Muال مربوط به تکرار همان مطالب را در قسمت بالای صفحه چندین وب از مولر می پرسد.

به طور خاص ، سانسون در حال بازسازی وبلاگ سایت خود است و قصد دارد از همان بنر قهرمان ، عنوان مشابه ، همان تیرگی متن و همان مجموعه پیوندها در بالای همه صفحات موضوع استفاده کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

او نظر مولر را در مورد این ایده جویا می شود ، زیرا می داند که Google هنگام جستجوی یک صفحه وب می خواهد محتوای واقعی را از بالای صفحه مشاهده کند.

اهمیت محتوای تاشو در بالا چقدر مهم است منحصر بفرد در هر صفحه

همانطور که به نظر می رسد ، Google بسیار مهم می داند که حداقل برخی از مطالب بالای صفحه منحصر به صفحه موجود در آن باشد.

در اینجا پاسخ کامل مولر است.

اهمیت مطالب منحصر به فرد در بالا

داشتن 100٪ محتوای منحصر به فرد برای سایت در حد برابر هر صفحه وب غیرواقعی است.

همیشه محتوایی وجود دارد که در چندین صفحه تکرار می شود ، مانند منوی ناوبری ، یا یک بنر ، یا سایر عناصری که معمولاً در بالای صفحه ظاهر می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با این حال ، دارندگان سایت باید هدف قرار دادن حداقل مقدار محتوای منحصر به فرد در بالای صفحه را داشته باشند.

مولر می گوید ، داشتن همان تصویر قهرمان عمومی در بالای صفحه بسیار خوب است ، به شرطی که با محتوایی که در جاهای دیگر سایت ظاهر نمی شود ، متعادل باشد.

“بخش مهم برای ما این است که واقعاً مقداری محتوای منحصر به فرد در منطقه تا شده فوق وجود دارد. بنابراین اگر یک بنر در بالا دارید ، و یک تصویر قهرمان کلی در بالای آن دارید ، کاملاً خوب است. اما برخی از مطالب ذکر شده در بالا باید برای آن صفحه منحصر به فرد باشد.

و این می تواند چیزی مانند عنوان باشد که در حداقل موارد قابل مشاهده است. اما حداقل برخی از مطالب ذکر شده در بالا باید منحصر به فرد باشد. بنابراین این نوعی راهنمایی است که در این زمینه داریم. “

به نظر می رسد صاحبان سایت می توانند با حداقل مقدار محتوای منحصر به فرد بیش از حد برابر کنار بیایند ، هرچند احتمالاً بیشتر بهتر است.

اگر طراحی سایت شما را به مقدار کمی از محتوای سفارشی در قسمت فوقانی محدود می کند ، هدف قرار دادن چیزی است که برای اهداف رتبه بندی مفید است.

از جمله مواردی که به آنچه صفحه باید برای آن رتبه بندی کند مرتبط است ، ممکن است یک استراتژی م effectiveثر باشد.

علاوه بر این ، مولر پیشنهاد می کند با انجام برخی آزمایش ها ، نه تنها نحوه برخورد گوگل با این نوع صفحات ، بلکه نحوه پاسخگویی کاربران به آنها را نیز مشاهده کنید.

اگرچه ممکن است Google با حداقل مقدار محتوای منحصر به فرد در بالای صفحه خوب باشد ، آیا کاربران آن را جذاب می دانند؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“این احتمالاً موضوعی است که شما می خواهید به نحوه تعامل کاربران با آن صفحات پس از آن نگاه کنید. اما این نوع از دیدگاه غیر SEO بیشتر است. فکر می کنم همیشه برای مواردی از این قبیل مهم است که شما نگاهی بیندازید که واقعاً پس از آن برای کاربران چه اتفاقی می افتد. “

بحث کامل را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=wdE3ElNf4LA

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور