سه روند مرکز داده پس از همه گیری که باید بدانید

در حالی که تحول دیجیتال چیز جدیدی نیست ، مطمئناً به لطف همه گیری کووید -19 بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. طی دو سال گذشته ، شرکت های سراسر جهان برای سرعت بخشیدن به زمانبندی برای ادغام کامل فناوری در مدل کسب و کار خود تلاش کردند و مهاجرت ابرها و استفاده از فناوری ابر بخش کوچکی از آن نیست. در دنیایی که بهره وری بیش از حد یک ضرورت اساسی در تجارت است ، عدم استفاده از راه حل های ابری و مرکز داده دیگر یک گزینه نیست. اما کدام راه حل های ابری و مرکز داده برای مشتریان شما مناسب است؟ انتخاب ها متعدد است و باید به نیازهای فردی بستگی داشته باشد. با این اوصاف ، چند راه حل وجود دارد که اگر قبلاً آنها را کاملاً نپذیرفته اید ، باید از آنها آگاه باشید.

“رویکرد نتیجه Ingram Micro با شرکای مرکز داده ما با درک چشم انداز مرکز داده آغاز می شود. هدف نهایی ما فروش مجموعه کامل راه حل است و این از مکان شروع می شود. “

– شریل رنگ ، مدیر اجرایی راه حل های پیشرفته

ابر ترکیبی و توزیع شده

در طول شتاب جهانی اخیر به سوی تحول دیجیتالی ، دو مورد از رایج ترین راه حل هایی که مشاغل به آن روی آورده اند ، ابر ترکیبی و ابر توزیع شده با ظرفیت خود برای پاسخگویی به نیازهای تجاری در حال تحول امروزه است. انعطاف پذیری ابر ترکیبی به مشاغل این امکان را می دهد تا انتخاب کنند که کدام داده ها و برنامه ها در محیط ابری خصوصی بمانند و کدام سرویس ها توسط سرویس های شخص ثالث مدیریت شوند. و ابر توزیع شده راه حل های غیر متمرکز محلی را برای مبارزه با تاخیر و برآوردن نیازهای خاص منطقه ای ارائه می دهد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت هر دو مدل ابری ، توانایی آنها در افزایش انطباق با الزامات قانونی محلی است ، چیزی که در اقتصاد جهانی حیاتی است. همچنین شرکت هایی که از ابر ترکیبی و توزیع شده استفاده می کنند ، در دسترس بودن مناطق محاسبه شده ، یعنی مکانهایی که خدمات ابری را می توان میزبانی و به آنها ارائه کرد ، افزایش می دهند. بعلاوه ، شرکت ها می توانند انتظار بهبود پشتیبانی از راه دور نیروی کار ، چابکی و مقیاس پذیری ، کنترل های امنیتی و تجزیه و تحلیل و نتیجه نهایی آنها را داشته باشند.

با افزایش بارهای ترکیبی و غیر متمرکز ، سطح پیچیدگی بیشتری در مدیریت این محیط ها ایجاد می شود. Ingram Micro می تواند به شما در مدیریت این پیچیدگی و ارائه بهترین خدمات در کلاس به مشتریان مرکز داده شما کمک کند.

فضای کاری دیجیتال

هر زمانی که در بازار سریع جهانی امروز هدر می رود ، می تواند برای شما سهم گرانبهای بازار داشته باشد ، به ویژه برای مشتریان سازمانی که جزئیات ریز آن به میلیون ها دست یافته یا از دست رفته می افزاید. یک آمار IDC وجود دارد که اغلب نقل می شود که به طور متوسط ​​کارمند روزانه بیش از 2 ساعت در جستجوی اطلاعات و نرم افزار برای انجام صحیح کار خود هدر می دهد. اگرچه ممکن است برای کارمندان مرکز داده دقیق نباشد ، اما همه می توانیم موافق باشیم که سناریوهایی وجود دارد که در آن کارکنان منابع مورد نیاز برای انجام کار خود را ندارند. به همین دلیل است که فضای کار دیجیتالی در سال گذشته با استقبال روبرو شده است زیرا قادرند از ابر استفاده کنند تا محیط های کار سفارشی را در زمان واقعی به هر دستگاه و در هر مکان ارائه دهند.

به جای جستجوی منابع مناسب ، فضاهای کاری یکپارچه به کارمندان اجازه می دهد از طریق یک رابط امن و امن به برنامه ها و داده های خود دسترسی پیدا کنند. SaaS ، برنامه های وب ، داده های شرکتی ، برنامه های مجازی و رایانه های رومیزی همه از طریق رابط کاربری با کیفیت بالا که به دستگاه ، مکان یا شبکه کاربر بستگی ندارد در دسترس هستند. اطمینان از این که نیروی کار دقیقاً همان چیزی را دارد که نیاز دارد ، نه بیشتر ، نه کمتر ، تنها می تواند بهره وری و کارایی را افزایش داده و هزینه های سربار را کاهش دهد – عواملی که در بازاری که در آن کسانی که قادر به سازگاری نیستند ، عقب می افتند یا بدتر از همه ، بسیار مهم هستند.

پیاده سازی همه چیز است

شاید شما همه اینها را از قبل می دانید و می دانید که فضای کاری ترکیبی و فضای دیجیتالی چقدر می تواند برای موفقیت مشتریان شما اهمیت داشته باشد – اما آیا قادر به فروش و پیاده سازی آنها هستید؟ علاوه بر یک تیم فروش آگاه ، شما به مهندسانی نیاز دارید که برای حمایت از تمرینات ابری شما با تعیین و نشان دادن این راه حل ها به مشتریان خود آموزش دیده باشند. به علاوه ، شما همچنین به مهندسین یا شرکای قابل اعتماد نیاز دارید که بتوانند این راه حل ها را به کار گیرند. اگر مطمئن نیستید که منابع مناسبی برای ارائه راه حل های مورد نیاز مشتریان خود دارید ، نگران نباشید ، Ingram Micro شما را تحت پوشش قرار داده است.

ما نه تنها می دانیم که مهندسان و تیم های فروش شما به کدام آموزش ها و گواهینامه ها نیاز دارند ، ما خودمان آنها را انجام می دهیم. اگر در مورد تدوین استراتژی مناسب مهاجرت ابر مطمئن نیستید ، ما نیز می توانیم در این زمینه کمک کنیم. تیم خدمات حرفه ای ما می تواند مشتریان شما را برای آمادگی ابری آماده کرده ، به مهاجرت کمک کرده و خدمات چرخه زندگی را در طول هر دوره خدمات حرفه ای ارائه دهد.

فناوری مرکز داده به طور مداوم در حال پیشرفت است. هرگز فرصتی را از دست ندهید زیرا با یک راه حل خاص آشنا نیستید یا احساس می کنید تحت تأثیر پروژه قرار گرفته اید. در عوض ، از قدرت تیم مرکز اطلاعات Ingram Micro استفاده کنید و اجازه دهید ما و شما به مشتریان خود بیش از هر زمان دیگری به موفقیت برسیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فضای کاری ترکیبی یا توزیع شده در فضای ابری و دیجیتال ، به کارشناسان مرکز داده Ingram Micro ایمیل بزنید یا از صفحه اصلی خدمات مرکز داده ما دیدن کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور