سرمایه گذاری در طلا: آیا باید طوفان COVID را در سال های 2020 – 2021 از دست بدهید؟

عکس پروفایل نویسنده

ارزش پیش بینی کنندگان قیمت طلا بیش از یک چتر در طوفان نیست. متغیرهایی همیشه در حال تغییر هستند ، به گونه ای که حتی تحصیل کرده ترین افراد نیز معمولاً در پیش بینی قیمت ها علامت را از دست می دهند. با فراگیر شدن COVID-19 در دنیا ، بسیاری از مردم تعجب می کنند که قیمت طلا یک دارایی امن محسوب می شود. پیش بینی زیر بر اساس تجزیه و تحلیل داده های تاریخی و همچنین شرایط فعلی بازار است.

تأثیر بدهی و چاپ پول ایالات متحده

تأثیرگذارترین عامل ، رشد کسری بودجه ایالات متحده است. بدهی ملی ایالات متحده تقریباً 24 تریلیون دلار است و در حال افزایش است. افزایش مالیات ، کاهش هزینه ها یا کاهش ارزش دلار آمریکا از جمله گزینه هایی است که دولت برای خدمات دهی به بدهی های خود به آنها نیاز دارد. خرید دارایی های فدرال رزرو در بالاترین سطح خود قرار دارد و ماه گذشته 41 درصد افزایش داشته است. این مستلزم این است که فدرال رزرو مجبور است 1.7 تریلیون دلار اضافی برای خرید این دارایی ها و تزریق پول به سیستم چاپ کند.

منبع: سنت لوئیس فدرال

طلا در بحران های مالی عملکرد خوبی دارد

طلا برخلاف ارزهای فیات ، ارزش ذاتی خود را برای هزاران سال حفظ کرده است. تحلیل تاریخی افزایش 13 درصدی قیمت طلا در دوران رکود بزرگ و همچنین 25.5 درصدی افزایش پس از رکود اقتصادی 2007-2009 را نشان می دهد. نمودار…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور