زمان مناسب برای شروع خرید رمزنگاری چیست؟

عکس پروفایل نویسنده

@آی کیونآی کیون

راه اندازی بلاکچین استونی ، توسعه دهنده پلت فرم بازی IQeon.com PvP

بسیاری از سرمایه گذاران رمزنگاری با نوستالژی به سال 2017 نگاه می کنند: در آن زمان نرخ بیت کوین تقریباً 20 برابر افزایش یافت! کسانی که قبلاً این دارایی را خریداری کرده اند منتظرند دوباره این دارایی به سطح “ماه” برسد ، اما تاجران تازه کار جیب دارند ، زیرا همه نمی توانند بلافاصله حتی 1 BTC را خریداری کنند.

امروزه نمونه های زیادی از سرمایه گذاری موفق در آلت کوین های ارزان قیمت وجود دارد. اما خرید هر آنچه در انتظار رشد است راهبرد اشتباهی است. کدام ارز رمزنگاری شده واقعاً ارزش وقت و هزینه شما را دارد و همچنین چه زمانی مطلوب ترین زمان برای سرمایه گذاری است؟

هنگام سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه باید بر چه موضوعاتی تمرکز کرد؟

مطمئناً این همه تصمیم دارند که در چه ارز و چه مقدار سرمایه گذاری کنند. اما مبتدیان باید یک قانون ساده را به خاطر بسپارند ، که هیچ استثنائی ندارد: شما باید پولی را که نمی ترسید از دست بدهید سرمایه گذاری کنید. حتی در حالی که مقدار کمی سرمایه گذاری می کنید ، باید دارایی و موقعیت آن را در بازار با تجزیه و تحلیل چندین معیار ارزیابی کنید.

1. محصول

امروزه روند اصلی خروج از altcoins است که با پشتوانه یک محصول واقعی از بازار پشتیبانی نمی شود. با انتخاب سکه های باقیمانده ، باید به چند سوال پاسخ دهید:

  • سکه چه مشکل واقعی را حل می کند؟ رشد بسیاری از …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور